Já jsem to tedy různými kosmetickými úpravami zvedl z původních průměrných 24 na průměrných 44 při 500 hvězdičkách, ale samotný problém rychlosti grafiky to imho samosebou neřeší, to všechno jsou jen sekundární optimalizace, protože nic lepšího neumím :-D
Příspěvky odeslané z IP adresy 188.120.195.–
Wrunx
Wrunx
Také drobnost: místo
self.color= (self.r*a/10, self.g*a/10, self.b*a/10)
self.color2= (self.r*a/12, self.g*a/12, self.b*a/12)
self.color3= (self.r*a/14, self.g*a/14, self.b*a/14)
self.color4= (self.r*a/16, self.g*a/16, self.b*a/16)
se dá použít "předzpracovaný" součin:
ra=self.r*a; ga=self.g*a; ba=self.b*a
self.color= (ra/10, ga/10, ba/10)
self.color2= (ra/12, ga/12, ba/12)
self.color3= (ra/14, ga/14, ba/14)
self.color4= (ra/16, ga/16, ba/16)
ušetříš sice jen 9 násobení na objekt, ale i to se počítá ;-)