Ahoj,
mám v opengl naprogramovanou hru. Hlavní třídy jsou player a enemy. Pri spusteni se mi vzdy vykresli player, pak prvni instance enemy a dalsi instance uz ne ,pritom v okne jsou, souradnicovy system funguje, dle algoritmu se zerou mezi sebou navzajem, jen videt jde pouze jedno kolecko...
pro player pouyivam jednu barvu, pro vsechnz enemy jinou
tady zkracena verze meho vykreslovani enemy:
glBegin(GL_TRIANGLE_FAN);
for(int ii = 0; ii < num_segments; ii++)
{
glColor3f(0,1,1);
glVertex3f(x + cx, y + cy, 0);//output vertex
.
.
.
}
glEnd();
vzkreslovani player je v tomhle zaklade uplne stejne.
volani vykreslovacich metod:
.
.
.
glClearColor(0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // nastaveni mazaci barvy na cernou
data.player->DrawCircle(argumenty...);// vykreslení hráče
for(int i = 0; i< data.enemies.size(); i++){
data.enemies[i]->DrawCircle(argumenty);
}
}
Predem diky za pomoc