tak to udělej přes ten nový form
Příspěvky odeslané z IP adresy 188.175.56.–
myslíš MessageBox.Show? To nevím jeslti jde takhle použít. Já bych použil nový windows form
tak má to dělat přesně to jak se to jmenuje :). Jako zásobník třeba do pistole. Náboj který dáš poslední do zásobníku vystřelí jako první.
Opak je fronta, kdy ten kdo příjde první do fronty se také dostane první pryč.
Implementaci si zkus sám. Asi budeš potřebovat nějaké pole, metody na vkládání a vybírání a proměnnou na pozici
Zdravím,
potřeboval bych vytvořil v objektu pole ukazatelů na ty samé objekty
v krizovatka.h mám
Krizovatka * cesty[4]; // 0 sever, 1 jih, 2 vychod, 3 zapad
void setCestu(int kde, Krizovatka smer);
Krizovatka getCestu(int kde);
a v krizovatka.cpp
void setCestu(int kde, Krizovatka smer)
{
cesty[kde] = smer; // undeclared identifier
}
Krizovatka getCestu(int kde)
{
return cesty[kde]; // undeclared identifier
}
ve hre pak volam
Krizovatka *kr1 = new Krizovatka("Hradebni-Kanovicka", "Krizovatka Hradebni a Kanovicke ulice");
Krizovatka *kr2 = new Krizovatka("Knezska-Kanovicka", "Krizovatka Knezske a Kanovicke ulice");
kr1->setCestu(0, *kr2);
kde dělám chybu že to nezná pole ukazatelů cesty[]?
KIIV máš pravdu, blbě jsem si to přečetl.
To je jejich věc že jim to tam napsali, já ji taky jen naznačil postup. Tak proč to nezačneš hledat sám? Hned první odkaz po zadání "java get string from console" byl http://www.abbeyworkshop.com/howto/java/readLine/
cisty javascript treba http://www.linuxsoft.cz/javascript/
pokud te zajima nejaky framework tak pro jquery jsou dobry videotuty http://www.zajtra.sk/…ideotutorial
tak jsem tedy to načítání vrátil zpět do Hra.cs a už mi objekt jde poslat. Stále mám však ten stejný problém. Ve Form1.cs (kde mám Gui) mám kód:
hra = hra2.GiveGame();
MessageBox.Show(hra2.rightCastle.ToString()); // funguje
a zde můžu normálně přečíst hra2. Nechápu proč se mi však hra2 nepřiřadí do hra.
hra = hra2.GiveGame();
MessageBox.Show(hra.rightCastle.ToString()); // tady to vyhodí chybu null
Jaktože mi jeden objekt nejde přiřadit druhému?
tak tady je část kodu z Hra.cs
public Hra GiveGame()
{
return lg.GiveGame(); //tady hází chybu Object reference not set to an instance of an object
}
a tady je celá třída LoadGame
class LoadGame
{
Hra lHra;
/// <summary>
/// Konstruktor pro načtění souboru
/// </summary>
public LoadGame(String nazev)
{
IFormatter lFormatter = new BinaryFormatter();
Stream lStream = new FileStream(nazev, FileMode.Open);
lHra = null;
try
{
lHra = (Hra)lFormatter.Deserialize(lStream);
MessageBox.Show(lHra.rightCastle.ToString()); // normálně vypíše data z souboru takže je to dobře načtené
}
finally
{
lStream.Close();
}
}
/// <summary>
/// Vrací hru
/// </summary>
public Hra GiveGame()
{
return lHra;
}
}
Zdravím,
mám jeden problém v projektu do školy. Nejde mi přijmout objekt poslaný metodou. Objekt je vytáhnutý deserializací ze souboru. Když dáte v projektu hra -> nahrát a vyberete zkouska.save, hodí to chybu v souboru Hra.cs na řádku 76 - Object reference not set to an instance of an object. Když si ale vyvolám MessageBox, tak mi to normálně vyhodí data z načteného souboru (LoadGame.cs, 31). Někdo nějaký nápad proč metoda předá nulový objekt?
přidávám projekt http://www.edisk.cz/stahni/55602/mravenci.rar_1.42MB.html
Hezky pirátsky jsi to tady napsal :-)
Když když už by měl zkoušet jiné programy, tak bych doporučil zkusil jeden týden modelovat v Maye, pak v 3D maxu a pak v Cinemě. Já jsem kdysi začal s Cinemou, po půl roce zkusl max a ten jsem si zamilovat. Dnes bych si asi volil Mayu
btw náročnost renderu je taková, jakou si navolíš; češtinu bych nepoužíval, stejně se s ní v 3D v čechách neuživíš a bude se muset zvykat na angličtinu :-)
#1 Lenka
1. načteš čísla do pole a pak to pole s čísly proženeš přes nějaký třídící algoritmus, třeba http://cs.wikipedia.org/wiki/Bublinkov%C3%A9_%C5%99azen%C3%AD
2. prohledáváš danou větu, když narazíš na mezeru tak začíná nové slovo a počítáš znaky od znovu
3. matice jsou pole žejo, a ty pole mezi sebou budeš sečítat
já bych spíš doporučoval videotutoriály. V češtině jich najdeš celkem dost. Anglicky je taky pochopíš, protože přesně vidíš kde kliká. Free jich existuje už dost.
Nejlepší je však objednat si nějaké členství na stránkách a tam se z kvalitních tutů učit. Osobně knihy o 3D moc nedoporučuji.