Tak děkuju :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 90.182.102.–
Jsem vážně více méně začátečník, takže nemám tolik vědomostí, abych tomu dokonale rozuměl :) popravdě pojem konstruktor a destruktor pořádně zatím nechápu. Stále se učím, takže vám můžu připadat jako hlupák. Ale alespoň vím, co bych měl ještě nastudovat :)
Díky za pomoc :) Dělám loader na obj modely a vyhořel jsem u funkce na vykreslení modelu, kde právě potřebuji vytáhnout data ze struktur. Tak snad mi ten váš kód pomůže. Ještě jednou vám děkuju :)
Děkuju moc :) nečekal jsem tak rychlou odpověd.
Přehlédl jsem, že mi chybí návratová hodnota u funkce 2, tak mě omluvte :)
Dobrý den :)
Už si nevím rady, tak se obracím na vás.
Mám strukturu a udělám z ní ve funkci 1 dynamickou. Můj problém je v tom, že nevím jak data z dynamické struktury neumím volat ve funkci 2.
Příklad:
struct VERTEX{
float x;
float y;
float z;
};
int o = 1;
bool Funkce1()
{
VERTEX *vertex = new VERTEX[o];
vertex[1].x=5.0;
return true;
}
bool funkce2()
{
// toto je můj problém :/
cout<<vertex[1].x;
delete [] vertex;
}
Jsem více méně začátečník, tak mě kdyžtak omluvte, za nepřehledný kód nebo případné chyby.