#3 Kenvelo
Dík moc už to vypadá solidně :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.203.165.–
Tak jsem v tom našel další problém
for i in range(1, 11):
promena1 = random.randint(1,10)
promena2 = random.randint(1,10)
print ("Kolik je", promena1, "x", promena2, "?")
odpoved = input("Zadejte cislo: ")
odpoved = int(odpoved)
print ("Zadal jste cislo:", odpoved)
if odpoved == promena1 * promena2:
print ("Odpovedel/a jste spravne.")
dobre = dobre + 1
else:
print ("Odpovedel/a jste spatne, spravny vysledek je:", promena1 * promena2)
spatne = spatne + 1
Mám tam tyhle dva cykly, zkoušel jsem mnoho věcí, ale nejde to. Vždy se jako první dokončí cyklus for a pak teprve příchází řada na if. Takže jestli je to správně nebo špatně se uživatel dozví až nakonci programu. Jak udělat aby za každým příkladem bylo zda je dobře/špatně? Aspoň malou nápovědu :D...
Já našel u cyklu for jen toto:
mujSeznam = [1,2,3,4,5,1000]
for x in mujSeznam:
print ("Tady je cislo:", x)
Myslím si, že když nemám téměř žádné zkušenosti s programováním nemohu z tohoto cyklus zakomponovat do mého kódu. Najde se tu někdo kdo by to udělal? Myslím, že je otázka chvíle...:-)
Zakládám toto téma, protože python se učím sám a v průběhu učení budu mít více otázek, tak abych tady nezaložil 1000 témat. Potřebuji poradit s tímhle
# jde o násobení náhodných čísel od 1 do 10
import random
dobre = 0 # kvůli počtu chyb po posledním příkladu
spatne = 0 # kvůli počtu chyb po posledním příkladu
promena1 = random.randint(1,10)
promena2 = random.randint(1,10)
print ("Kolik je", promena1, "x", promena2, "?")
odpoved = input("Zadejte cislo: ")
odpoved = int(odpoved)
print ("Zadal jste cislo:", odpoved)
if odpoved == promena1 * promena2:
print ("Odpovedel/a jste spravne.")
dobre = dobre + 1
else:
print ("Odpovedel/a jste spatne, spravny vysledek je:", promena1 * promena2)
spatne = spatne + 1
Potřebuji poradit s tím jak toto opakovat 10x (aby se program 10x zeptal na náhodný příklad). Vím, že půjde o cyklus for, ale na googlu jsem nedohledal. Dále bych potřeboval vědět jak napíšu #. Díky za odpověď.
Tak nastaly prázdniny a já budu mít mnoho času, první Vám řeknu, že je mi 14 let a na základce samý jedničky, šprt rozhodně nejsem, skoro se neučím. Toto Vám říkám aby jste si nemysleli, že jsem nějak blbý. Tak k problému - už asi před půl rokem jsem se C++ začal učit. Takový ty začáteční věci jsem bez problémů pochopil, pak přišli cykly ty umím částečně, možná teď už ne. Pak funkce a tak dále. Docela jsem se do toho zamotal, půlku věcí jsem vůbec nechápal (kniha mistrovství v C++). Chtěl bych začít znova, tak jsem myslel, že bych to mohl zkusit nějakou praktickou formou a na teorii bych se vykašlal. Pro mě by to bylo určitě zábavnější. Myslíte, že tento způsob je dobrý? Já právě nevím, jaké programy bych měl stále zkoušet programovat, nemám nápady :-(... Nevíte někdo o nějakých zdrojácích s jednoduššími programy? Díky...
Jak napsat něco barevným písmem v konzolové aplikaci?
No hlavně nechápu k čemu mi budou dobrý a pak nemam žádnou motivaci :D
Proč to nejde?
#include <cstdlib>
#include <iostream>
using namespace std;
struct CandyBar
{
char neco[30];
double neco2;
float neco3;
};
int main()
{
CandyBar snack[3] =
{
("Mocha Munch", 2.3, 350),
("cus", 2.1, 55),
("heh", 5.5, 66)
};
cout << snack[0].neco;
cin.get();
return 0;
}
Když nyní čtu o ukazatelích a moc je nechápu mam je vynechat a kouknout se na ně až se budu učit OOP? Nebo co mam dělat :D
Jo tak, už vím neviděl jsem edit THX..
Ale já jsem pak vysvětlil, že potřebuju v notepadu vypsat proměnné, které zadá uživatel programu...
Je to pro tvorbu SQL do hry...
Tady je zdroják
cout << "UPDATE `quest_template` SET `CompleteScript` = 'ID QUESTU' WHERE `entry` = " << id_questu << ";";
cout << "UPDATE `quest_template` SET `SpecialFlags` = '1' WHERE `entry` = " << id_questu << ";";
cout << "UPDATE `quest_template` SET `Method` = '2' WHERE `entry` = " << id_questu << ";";
cout << "DELETE FROM `quest_end_scripts` WHERE `id`= " << id_questu << ";";
cout << "INSERT INTO `quest_end_scripts` (`id`, `delay`, `command`, `datalong`, `datalong2`, `dataint`, `x`, `y`, `z`, `o`) VALUES";
cout << "(" << id_questu <<", 0, 6," << map << ", 0, '0', " << souradnice_x << ", " << souradnice_y << ", " << souradnice_z << ", " << orientation << ");";
cout << "REPLACE INTO `creature_questrelation` (`id`, `quest`) VALUES (" << npc_id << ", " << id_questu << ");";
cout << "REPLACE INTO `creature_involvedrelation` (`id`, `quest`) VALUES (" << npc_id << ", " << id_questu << ");";
cout << "UPDATE `creature_template` SET `npcflag`=`npcflag`|2 WHERE `entry` = " << npc_id << ";";
cin.get();
cin.get();
return 0;
}
Takže jak udělat aby se tohle vše vypsalo v notepadu?
Ale já jsem myslel, že by uživatel zadal proměnný do programu. Po dopsání všech proměnných by se otevřel notepad a vypsal ty proměnné...
Jak mám v konzolové aplikaci spustit notepad?
Napadlo mě toto system("notepad"), sice je to staré C, ale funguje to...Jenže problém je to, že bych tam pak chtěl vypsat údaje, které uživatel zadá a s tím si už nevím rady...