Já až ten zdroják uvidim, tak to pochopim proč to tak je. Ale já nedokážu vymyslet nějaký algoritmus sám. :/
Příspěvky odeslané z IP adresy 80.243.105.–
Potřebuji to nejpozději do zítřejší 10 hodiny (dopoledne) odevzdat :-( .
Potřebuji jen alespoň trošku funkční zdrojový kod.
Zdravím, potřeboval bych pomoct s programem do školy (jsem středoškolák a tohle zadání jsme dostali na druhé hodině - poprvé programuji). Programujem v překladači Lazarus. Díky moc za pomoc. :)
Stručný popis, jak by měl program fungovat:
Počáteční stav je, že uživatel má 100 eur (mějte proměnnou typu integer třeba s názvem "eura")
Program se uživatele vždy zeptá na to kolik chce vsadit a zda na liché či sudé (zapíše se do proměnných "sazka" a "barva" obě budou celá čisla, sazka je jasná, do barvy se taky zadavá čislo, pričemž 0 znamená sudá a 1 lichá)
Počítač vygeneruje a zapamatuje si náhodné číslo od 0 do 36 (název "hod", typ integer)
Pokud je číslo typu, na který hráč vsadil ( hod mod 2 = barva - vysvětlení mod=modulo je celočíselný zbytek po dělení, jelikož je to dělení dvojkou vrací buď nula pro sudá čísla, nebo jedna pro lichá a jde tak přímo porovnat s barvou) vyhrává hráč vsazenou částku v opačném případě ji ztrácí.
Vypište jaké číslo padlo a jaký je aktuální stav uživatelova konta.
Zeptejte se hráče zda chce pokračovat ve hře (odpověď bude opět císlo, 0 znamená ukončit hru, ostatni pokračovat)
Opakujte od začátku