Mohlo by to vypadat třeba takto:
def kresdesk(n):
deska=[[" " for i in range(n) ] for j in range(n)]
npul=n/2
for i in xrange(n):
deska[npul-1][i]=tras;deska[npul+1][i]=tras
deska[i][npul-1]=tras;deska[i][npul+1]=tras
deska[npul][0]=tras;deska[npul][n-1]=tras
deska[0][npul]=tras;deska[n-1][npul]=tras
for i in xrange(1,4):
deska[npul][i]="b";deska[npul][n-i-1]="d"
deska[i][npul]="a";deska[n-i-1][npul]="c"
deska[npul][npul]="X"
return deska
kde "n" je rozměr desky, a "tras" je znak kterým chceš označovat cestu figurek (třeba ta hvězdička).
Chlívky jsou značené písmenky, protože každá má svůj. Neříkám že to je kdovíjaký výkvět kódu, ale funguje mi pro různá (i sudá) n.