Jojo, ale aspoň už chápu, čeho je potřeba docílit.
Díky za rady :)
Takže dejme tomu, že půjdu po jednotlivých prvcích matice a na každým ověřím, jestli je:
(nejmenší ve svém sloupci) && (největší ve svém řádku) && (nevyskytuje se víckrát pro tento sloupec a řádek) || (největší ve svém sloupci) && (nejmenší ve svém řádku) && (nevyskytuje se víckrát pro tento sloupec a řádek)
když to splní, tak uložím pozici
Tímhle bych měl tedy získat sedlové body?
Pochopil jsem to správně?..
Výsledkem jsou tedy body:
[1, 2] = 3
a [3, 3] = 3
A ještě by mě zajímalo, jestli je to správný postup, když mám například řádek 2 2 3 a mám vybrat minimum. Je správně, když vyberu obě dvojky?
Potřeboval bych poradit, jak vykreslit trojúhelníčky (Triangly) ve 3D prostoru, jako 2D objekty.
V poli trojuelnicky mám uloženou pozici X a Y. Z je vždy 0. Všechny jejich strany jsou dlouhé 1f. Dále bych dané trojúhelníčky chtěl vyplnit žlutou barvou. Projel jsem mnoho dokumentace a nikdy jsem se nedobelhal normálního řešení.
Můj kód prozatím vypadá takhle:
package vs.dismath;
import com.sun.j3d.utils.universe.SimpleUniverse;
import javax.media.j3d.BranchGroup;
public class Vykresleni {
public Vykresleni() {
System.out.println("Jede");
this.vytvorScenu();
}
private void vytvorScenu() {
SimpleUniverse universe = new SimpleUniverse();
BranchGroup group = new BranchGroup();
// Zde bych rád vygeneroval triangly
universe.getViewingPlatform().setNominalViewingTransform();
universe.addBranchGraph(group);
}
}
Pokud by někomu nebylo něco jasné, tak se to pokusím víc rozvést.
Děkuji.