ako prerobiť stackoverflow.com/questions/11601926/java-swing-awt-component-to-draw-chessboard
aby sa figúrky nedávali na A1 ale na danú pozíciu ?
ako prerobiť stackoverflow.com/questions/11601926/java-swing-awt-component-to-draw-chessboard
aby sa figúrky nedávali na A1 ale na danú pozíciu ?
potrebujem nainštalovať javu 3d, v kode mi to ide import ale ked dám run hodí výnimku...
čo treba dať k JComponent myComponent = ? nemám s tým skúsenosti...ešte metody draw v triede agent a v triede board..
ako mám spravit vizualizáciu v každom cykle že bude vedieť krokovať aj do predošlého stavu ?
no v cykle mám static void moveA() throws FileNotFoundException
{
for (int p=0;p<4;p++)
{updatemriezka();
move(); }
}
ale nepomohlo-pohne sa len o 1 políčko, skús ty implementovať move...
viem spraviť šachovnicu, mám na nej 2 agentov, pohybujú sa vodorovne alebo zvislo. Majú sa na nej pohybovať napr. 4 iteracie.
ako naprogramovať ich pohyb, zatiaľ sa vedia pohnúť iba o 1 krok.skúsil som rekurziu, ale hádže výnimku...
for (A r : agentA) {
or=r.getorientacia();
i=r.getpolohax();j=r.getpolohay();
if (or==0){squares[i+1][j].setBackground(Color.blue);r.setpolohax(r.getpolohax());}
if (or==1){squares[i-1][j].setBackground(Color.blue);r.setpolohax(r.getpolohax());}
if (or==2){squares[i][j+1].setBackground(Color.blue);r.setpolohay(r.getpolohay());}
if (or==3){squares[i][j-1].setBackground(Color.blue);r.setpolohay(r.getpolohay());}
int ra=generator.nextInt(3);
r.setorietacia(ra);}