Po modelování se mi stalo něco podobného. Nastavování pivotu nepomáhalo. Nakonec jsem zjistil, že jsem si model při modelování nějak špatně otočil, a musel jsem to přes modifikátor xform dát zpátky. :) Tak zkuste zkontrolovat modifikátor xform, jestli správně sedí ;)
Příspěvky odeslané z IP adresy 93.91.50.–
Dobrý den, plánuji zábavný web ale nechce se mi vytvářet vlastní příspěvky. Je legální kopírovat vtipné obrázky ze servrů např.http://www.amk.cool/ nebo http://www.trololol.cz?... když zachovám jejich vodoznak? ... Případně, bude to nelegální když ten jejich vodoznak odstraním a dám si tam svůj na kterém zvýrazním, že to není moje tvorba..?
A jak je to s komiksy které si autoři stránek překládají do češtiny? Např.http://cyanideandhappiness.cz "Můžu si je vypůjčit?"
Děkuji moc!
Zdravím.
Děkuji že jste se ozval. :) Bohužel se s vámi na skype nemůžu spojit, neboť nejsem schopný dohledat a přidat si správný účet. Mé skype jméno KrlinM.
Jaký používáte renderer? Zkusil bych na zkoušku vyrenderovat za pomocí V-ray nebo mental ray. Zda problém přetrvá. Další možnost, vzpomínám si že jsem měl nějaký podobný problém kvůli tomu, že jsem měl spatně udělanou mesh (ilegal faces).
Zdravím, byl by někdo tak hodný a vyjasnil mi pár věcí ohledně prodeje na Google Play?
Chtěl bych tam umístit svou hru napsanou v Unity3D enginu, v životě jsem to nedělal, nemám s tím žádné zkušenosti.
Chci si založit developerský účet. To znamená že to musím propojit se svým účtem google, kde mám pravý věk (17 let.)
Musí mi být 18, abych na Google Play mohl prodávat své aplikace? Neporuším tím nějaké pravidla, když se tam zaregistruji předčasně? V této smlouvě jsem nic o věku nenašel (http://play.google.com/about/developer-distribution-agreement.html).
Zaplatit ten vstupní poplatek $25 není problém. Jen se bojím že bych to zaplatil zbytečně, páč by mi to pak kvůli tomu věku nedovolili prodávat, nebo zaslat výdělek na účet. Při nejhorším by se to mohlo napsat na otce, pak ale vystává otázka zda by to pak bylo možné přepsat na mě, až mi bude 18..?
Má někdo zkušenosti? Prosím poraďte, děkuji.
Už jsem zjistil čím to bylo. Při texturování jsem totiž u ocasu letounu opravoval vadnou mesh. Tudíž jsem tam přidal asi dva polygony. Což způsobilo rozladění všech ostatních částí.
Zdravím.
Pustil jsem se do vývoje menší hry na na android. Bude se jednat o 3D hru se stíhačkama, pointou bude donekonečna prolétávat obručemi dokud hráč nenarazí. Ovládání náklonem. Po grafické stránce není problém hru udělat ale s programováním mám velmi malé zkušenosti. Najde se někdo, kdo tu má zkušenosti v programování hry v Unity3D enginu a případně mi pomůže? Díky za odpovědi!
Zdravím. Vymodeloval jsem stíhačku a otexturoval jí pomocí Unwarp UVW mappingu. Finální soubor s UVW jsem si uložil ale .max projekt ne. Když jsem to znovu načetl textura mi korektně sedí jen na některých polygonech. Na ostatních se zobrazuje textura, která má být určena jinému polygonu. Viz obrázek
1. Netuším co to zpusobilo a jak z toho ven. Pokud nesedící části vyberu a chci je znovu umístit do UVW editoru pomocí "Quick planar map", tak se načte zcela špatně. (viz obrázek 2).
Nevíte někdo co s tím? Nechci to znovu celé předělávat, je to šílená práce :))
Objekt vyrenderujte do PNG. sekvence (pouze objekt na průhledném pozadí) a následně vyrenderované sekvenci sražte kvalitu v nějakém postprodukčním programu, já používám adobe after effects. Orig klip se dá jak rozmazat, tak přidat digitlní šum... Pokud je třeba snížená viditelnost... ;) Již mám bohaté zkušenosti s tím co vy potřebujete, podívejte se na mou tvorbu ;) https://www.youtube.com/watch?v=KPPC8qrwVKQ nebo https://www.youtube.com/watch?v=tEHbdCBgQdo