#2 peter
Doufám, že jsi nějaký program a nikdo není takový debil. Pořád dokola píčoviny.
Příspěvky odeslané z IP adresy 78.156.159.–
#1 Koder
Takže někam nahráváš nějaký stažený systém? Neptej se co s node modules a vykašli se na nějakou minifikaci. Udělej co je v návodu k instalaci.
Přenos 20 MB by neměl trvat 20 hodin. Tak ověř rychlost a případně zase návod svého hostingu, jak tam dostat soubory.
Víc se poradit nedá.
To je jen na to, aby ta animace šla vidět. Nemá smysl vymýšlet něco jiného.
Další věc je, co a jak budeš vykreslovat. S tím si pohrej.
Já jsem myslel, že by sis napsal vlastní program, který bys takhle zpřístupnil. V obou případech můžeš určit, kdo ho může spouštět a čí práva bude mít. A co bude dělat už je na tobě.
Pokud bys to chtěl na nějaký systémový, třeba killall, protože mu můžeš dát jméno procesu. Tak by to přes sudo bylo takhle:
<apache> ALL=(<demonuser>) NOPASSWD: /usr/bin/killall -USR1 <demonprog>
Takže <apache> může jako uživatel <demonuser> bez hesla spustit killall jen s těmito parametry, nic jiného.
sudo -u <demonuser> killall -USR1 <demonprog>
Bez těch špičatých závorek, to je jen na zvýraznění.
Nevolej to jako funkci, jen se podívej, jakou má ta proměnná hodnotu.
function cmp($a, $b)
{
$adate = (strpos($a, 'date') !== false);
$bdate = (strpos($b, 'date') !== false);
if (!($adate ^ $bdate)) return strcmp($a, $b); // oba nebo zadny
return $adate ? -1 : 1; // jeden nebo druhy
}
$a = array('birthday', 'regdate', 'editdate');
usort($a, 'cmp');
Při řazení postupně porovnáváš dvojice prvků a buď je prohodíš nebo ne.
usortu předáváš pole a jméno funkce, kterou se mají prvky porovnávat. Podívej se na ty příklady.
Už jsi dělal nějaké řazení? Vždy je to o porovnávání dvou prvků. Tady řekneš, že to co obsahuje 'date', je menší než to, co ho neobsahuje. Tak to sepiš do funkce a třeba předhoď usortu.
Teda s těmi proměnnými.
cout << left << setw(35) << nazev << cislo << endl;
Takže teď tam máš něco jako toto?
cout << nazev << " " << cislo << endl;
Tak to můžeš nahradit třeba tímto:
cout << left << setw(35) << "bbbb" << 123 << endl;
Před to pole to nedáš, musel bys vytvořit nové větší a do něj pak vložit tu hlavičku a data. Nebo to nabušit primitivně jako getpixel ze zdroje, setpixel do pixmapy.
Ale podle dokumentace by mělo jít vytvořit QImage přímo z těch dat. Pokud to teda je řada RGB, tak nějak takhle?
QImage img(pImage, sirka, vyska, QImage::Format_RGB888);
QPixmap pix = QPixmap::fromImage(img);
Možná ten pythonovský program spadne ještě než dojde k tomu čekání na vstup.
Zkus ten program spustit v ide/konzoli/něco..., nebo do toho baťáku přidat na konec ještě příkaz pause, možná tam bude něco vidět.
Myslím, že escapeshellcmd vyhazuje znaky neplatné podle locale. Koukni na LANG/LC_CTYPE, asi to nebude UTF-8.
Jestli to máš přesně takhle, tak místo slpeep (který nic neudělá, takže ten cyklus fičí na plné obrátky) asi má být sleep.
Jinak mi možná uniká význam celého toho cyklu, ale IMHO by stačilo už tomu Run říct ať počká na dokončení, a bylo by to celé na pár řádků.
wshShell.Run "C:\POHODA_SQL\Pohoda.exe", 3, True
wshShell.Run "c:\windows\system32\logoff.exe"
var deklaruje proměnnou nějakého typu. type deklaruje nový typ, který pak můžeš použít při deklaraci proměnných. V podstatě v tom není rozdíl, ale zjednodušuje to program. K tomu dojdeš časem u složitějších programů.
Kolik času to procházení podle tebe zabere, že to stojí za zrychlování?
Udělej to jako normální frontu - přidávání na konec, odebírání ze začátku. Žádný seznam volných indexů nepotřebuješ.
Je tam nastavení pro Compiler - tam přidáš cestu k includům, a pro Linker - tam přidáš cestu k libkám.
Délka pro memcpy by asi měla být row_stride_len. A pokud teda všechny ty hodnoty budeš hned konvertovat, tak asi ani nemá smysl to tam kopírovat.
Jinak nechápu v čem je problém. Máš tam ty jednotlivé bajty, se kterými si můžeš dělat, co chceš. Předpokládám, že ty floatové parametry mají být v rozsahu 0.0 až 1.0.
byte bR = input[pixel * 3 + 0];
byte bG = input[pixel * 3 + 1];
byte bB = input[pixel * 3 + 2];
float fR = (1.0f / 255) * bR;
float fG = (1.0f / 255) * bG;
float fB = (1.0f / 255) * bB;
float fH, fS, fV;
RGBtoHSV(fR, fG, fB, &fH, &fS, &fV)
byte bH = (byte)(fH * 255); // mozna zaokrouhlit?
byte bS = (byte)(fS * 255);
byte bV = (byte)(fV * 255);
output[pixel * 3 + 0] = bH;
output[pixel * 3 + 1] = bS;
output[pixel * 3 + 2] = bV;
Tak třeba tam bude cyklus, který do buňky vloží požadovanou hodnotu a pak tu hodnotu zvýší a posune se na další buňku. S čím konkrétně si nevíš rady?
Všechny potřebné operace už tam máš. Přidat if určitě zvládneš.
Tys to celé od někoho obšlehl a kašleš na to, viď?
O tom dost pochybuju.
Jak si doplnit implementaci těch funkcí, tak abys dále v programu nemusel nic měnit, jsem ti napsal.
Třeba Microsoft Keyboard Layout Creator? Osobně s ním nemám zkušenost.
Ne, žádná magie se nekoná, funguje to jen tam, kde je to locale nainstalované a funkční (třeba fonty...).
Ty bys neměl locale měnit, ale použít to, které je v systému aktivní. Třeba ten gettext, jak ti radil Kit, automaticky volí překlad podle systému.
Případně si alternativu pro přepínání mezi "cesky" a "česky" můžeš napsat sám.
Nemůžu to teď vyzkoušet, ale nemyslím si, že MySQL 5.1 neumí offset.
Každopádně správně řešení je přes ID, jak píše Kit.
To asi nebude záležitost pro regex.
Ale můžeš to teda udělat tak, že nejdřív vytáhneš ta data a až v nich pak nahradíš tu hodnotu:
String s = "A-VALUE\n<DATA>\nB-VALUE\nC-VALUE\n</DATA>\nD-VALUE\n<DATA>\nE-VALUE\nF-VALUE\n</DATA>\nG-VALUE";
StringBuffer sb = new StringBuffer();
Matcher m = Pattern.compile("<DATA>[^<]*</DATA>").matcher(s);
while (m.find()) {
m.appendReplacement(sb, m.group().replaceAll("-VALUE\n", "-NEWVALUE\n"));
}
m.appendTail(sb);
String x = sb.toString();
System.out.println(s);
System.out.println("====");
System.out.println(x);
A-VALUE
<DATA>
B-VALUE
C-VALUE
</DATA>
D-VALUE
<DATA>
E-VALUE
F-VALUE
</DATA>
G-VALUE
====
A-VALUE
<DATA>
B-NEWVALUE
C-NEWVALUE
</DATA>
D-VALUE
<DATA>
E-NEWVALUE
F-NEWVALUE
</DATA>
G-VALUE
Boa Constructor - Installation
Create a shortcut to start Boa Constructor. The command line to start Boa should look something like:
c:\python22\python c:\python22\wxPython\tools\boa\Boa.py
Protože kreslíš do pictureboxu a ne toho jeho image. Zkus to nějak takhle:
Dim g As Graphics = Graphics.FromImage(picturebox1.Image);
g.drawimage...
g.Dispose();
Fuj! Funkce range vygeneruje řadu hodnot podle zadání a operátor in ji pak prochází a hledá požadovanou hodnotu. Navíc je to teda řada celých čísel.
Normálně to otestuj na větší-menší než rozsah.
if -20 <= hodnota < 20: # if -20 <= hodnota and hodnota < 20:
#3 Task1337
Jasně. Tak si to nakresli.
>>> Start main
>>> Start MoznostiMenu
Hlavne menu. Vyber moznost:
1) Som blbec
2) Som prasivec
3) Som krysa
4) Ukoncit program
<<< Konec MoznostiMenu
2
>>> Start Menu
>>> Start Moznosti2
Vybral si si cestu prasivu. Ale ako moc?
1) Ako cukor
2) Ako povala stareho domu
3) Ako pust
4) Navrat do Hlavneho menu
4
<<< Konec Moznosti2
>>> Start Menu2
>>> Start main
>>> Start MoznostiMenu
Hlavne menu. Vyber moznost:
1) Som blbec
2) Som prasivec
3) Som krysa
4) Ukoncit program
<<< Konec MoznostiMenu
12
Zadal si somarinu, teraz trp!
20
<<< Konec main
<<< Konec Menu2
>>> Start MoznostiMenu
Hlavne menu. Vyber moznost:
1) Som blbec
2) Som prasivec
3) Som krysa
4) Ukoncit program
<<< Konec MoznostiMenu
<<< Konec Menu
Zadal si somarinu, teraz trp!
20
<<< Konec main
Ano.
Nechápu. Ta StringVar buď zůstane prázdná, nebo v ní bude hodnota checku. Pokud ji předem nastavíš na platnou hodnotu, tak by tam mělo být jen "ano" nebo "ne". Proč by to pod ano psalo chyba? Buď jedno, nebo druhé...
vlasy=tki.StringVar()
vlasy.set("ano");
...
===
Pro co máš ten operátor definovaný a co mu dáváš? Takhle to bude fungovat:
<< *a->batoh
Jinak je to teda fakt hrůza
Stejně tak SharpGL je jen tenká vrstva nad OpenGL. Takže prakticky každý tutorial na OpenGL je použitelný. Mimo to SharpGL obsahuje dokumentaci i příklady.
Teď jde jen o to, kde máme rozdíl, což se zřejmě nedozvíme.
Leda prdlačky.
class Decimal
{
int val;
public:
Decimal(int v = 0) : val(0) {}
Decimal operator + (const Decimal & d) const { return Decimal(val + d.val); }
};
Decimal d = d + Decimal(4);
Decimal e = d + 8;
Takže to sčítání vlastně funguje. Jen ne takhle. Co to hlásí? Máš definovaný ten konstruktor?
Pomoc s čím? Takhle detailně rozepsané zadání je přece paráda.
Viem, ze v minulosti sa o MONO pisalo, ze nebezi zrovna dobre pod Linuxom.
Nesmysl.
Da sa v tom vytvorit pohodlne nieco mensie napr. pre Ubuntu pripadne Android?
To záleží, co je pro tebe "pohodlně", když se takhle ptáš.
Délka vstupních a výstupních dat je přece stejná. +- zarovnání na násobky velikosti bloku.
Já od samého začátku nevím, jak si představuješ, že by to mělo fungovat. To "zrcadlení" se ti nelíbí, ale zároveň pořád používáš souborové funkce. Vysvětli, čeho přesně chceš dosáhnout, a můžu/-eme ti poradit.
Už jsem to psal. Při zápisu do souboru ve tvém FS se vyvolá ta tvá funkce fs_write. Ty v ní zapisuješ do souboru ve tvém FS, takže se zase vyvolá tvůj fs_write, který zase bude zapisovat ... a zacyklí se to až to nakonec spadne.
Ten příklad vypisuje jednotlivé byty toho doublu, takže tam ta dereference (hvězdička) má být. A ta konverze na int se dělá implicitně, takže by to nemělo nic hlásit.
Pokud tam ale dáváš ten ukazatel, tak to pochopitelně může křičet, protože to prostě není int. Přetypováním parametru to umlčíš, ale zjevně to neděláš s vědomím, co přesně děláš, takže je to špatně.
Když ses ve fs_mkdir pokoušel volat mkdir, tak jsem předpokládal, že to děláš úmyslně, abys tu složku někde na disku vytvořil. Samozřejmě můžeš všechny informace třeba držet jen v paměti toho fs, jako je např. ten helloworld ve fuse.
Pokud ti jde o izolování nějakého programu, aby viděl jen vlastní root a jinam nemohl, tak na to je třeba chroot.
Tak si to přepiš, nebo doplň toto:
#define _GNU_SOURCE //asprintf
#include <stdlib.h> //free
...
gcc -std=c99 ...
A hned na hlavní stránce projektu je odkaz na seznam spousty FS přes FUSE, můžeš se na ně podívat.
Na první straně dokumentace je těch příkladů víc.
Myslím si, že je ta dokumentace dostatečná, ale pokud něčemu nerozumíš, tak se klidně zeptej.
ActionListener
Asi tak, že tam nebudeš mít natvrdo A1, ale tu danou pozici...
Přesně tak, jak se píše na tom odkazovaném dokumentu.
device/head port, bit 6
Teda to už dělá, ale asi to není to, co chceš...
Takže to jde zkompilovat. Teď ještě, aby to dělalo to, co má
Ne, binárně. file, file of byte, nebo tak nějak.
Tu nulu dostaneš při čtení (resp. FALSE, nebo prázdný řetězec), pokud právě probíhá zápis.
Kitovo řešení bych rozšířil o test výsledku čtení:
$dollarsx = (int) file_get_contents("../../totalR.txt");
if ($dollarsx > 0) file_put_contents("../../totalR.txt", $dollarsx+1);
Jinak je v PHP na synchronizaci přístupu k souboru funkce flock.
Ta druhá hodnota je aktuální frekvence. Pokud zrovna není potřeba plný výkon, tak se frekvence sníží do "úsporného režimu".
~<td.*>(.*)</td>~Usi
>>> "78,423".replace(",", "")
'78423'
... main(String[] args)
{
...
int[][] pole ...
...
vypis2D(pole)
...
}
... vypis2D(int[][] pole)
{
...
}
Řádky textu můžeš seřadit programem sort.
Operátor == porovnává reference, tj. jestli obě odkazují na ten samý objekt. Na porovnání řetezců podle jejich obsahu je metoda String.equals().
y.equals("Cerna")
OS jako cokoliv, co běží po BIOSu. Pokud je to typický OS, který spouští další uživatelské programy, kterým poskytuje služby a nemá tam žádná vlastní data (nebo na to program kašle, jako některé programy pro MS-DOS), tak tu paměť mohou využívat i ty programy.
A za IVT jsou teda ještě data BIOSu, dál už je to asi volné.
Je k dispozici operačnímu systému.
Historický pozůstatek, poslední 1 KiB z 32 KiB. Na 0:0 je Interrupt Vector Table.
1) Asi se bude aspoň natáčet a pohybovat směrem k protivníkovi. V čem je problém?
2) Můžeš třeba na property pozice pověsit ChangeListener a při změně testovat kolizi. V čem je problém?
Ty v tom příkladu, na který tě odkázal JoDiK, někde vidíš WriteLine ?
notifyIcon1.Text = "Form1 (NotifyIcon example)";
notifyIcon1.Visible = true;
Tak ještě podobně připojíš tu třetí tabulku ([studenti] - [chodí na] - [přednášky]). Na součet hodnot je funkce sum(). A negroupuval bych to podle jména, ale spíš čísla studenta.
A co ti nefunguje... ?
Jméno toho driveru je Microsoft Access Driver (*.mdb, *.accdb)
Tak se na kód toho pendula podívej.
Ten příkaz je DoEvents.
if (empty($_SERVER['HTTPS']) || $_SERVER['HTTPS'] == 'off')
http://php.net/manual/en/reserved.variables.server.php
if (empty($_SERVER['HTTPS'] || $_SERVER['HTTPS'] == 'off')
neco;
Proto jsem přidal ten obrázek, abys pochopil proč to počítám, tak jak to počítám.
- Souřadnice rostou od středu od nuly ve směru šipky do plusu.
- Úhly rostou od začátku oblouku od nuly ve směru šipky do plusu.
- Pro pohled rovnoběžný s osou Z směrem ke vzdálenějším objektům (vektor [0,0,-1], default OpenGL) bez náklonu kamery by byly úhly angleLR = 270, angleUD = 180, angleCT = 90.
Pravděpodobně to máš jinak, takže si ty výpočty musíš upravit.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Einheitskreis_Ani.gif
Tak si třeba napiš funkci, která ta tlačítka podle té matice hromadně aktualizuje a jinak si pracuj s maticí čísel.
Zkus nejdřív dokončit a vyšperkovat svoje předchozí projekty. Evidentně budeš mít na hodně dlouho s čím zápasit.
public static boolean jeOddelovac(char c) {
return !Character.isLetterOrDigit(c);
}
public static int pocetVyskytu(String veta, String slovo) {
if (veta.length() == 0 || slovo.length() == 0)
return 0;
int pocet = 0;
for (int i = 0; i < veta.length(); i++) {
int j;
for (j = 0; j < slovo.length() && i+j < veta.length(); j++) {
if (slovo.charAt(j) != veta.charAt(i+j))
break;
}
if (j == slovo.length() && (i+j == veta.length() || jeOddelovac(veta.charAt(i+j)))) {
pocet++;
i += j;
}
}
return pocet;
}
Čekal jsi, že se se tam sám udělá plynulý přechod? To bude další "čtverec", mezi těma dvěma, který musíš definovat.
Nebo to můžeš přepsat na křivku vyššího stupně, ale to nutně nepotřebuješ a mně se to nechce vymýšlet
Podle mě by celé vlákno mělo projet komplet a nikoliv se přepínat a to samozřejmě i včetně výpisu.
Ne.
V praxi teda asi nebudeš chtít všechno volat přes ten objekt, tak do něj "vlezeš" jen jednou a funguješ "normálně".
public static void main(String[] args) {
TestMain tm = new TestMain();
tm.xmain(args)
//a nepotrebujes teda tu promennou, takze staci jen takto
//new TestMain().xmain(args);
}
public void xmain(String[] args) {
pozdrav();
...
}
Třeba vytvořit nějáký objekt, či tak..
Ano, právě tak.
public static void main(String[] args) {
TestMain tm = new TestMain();
tm.pozdrav();
...
}
Ten parametr definuje novou lokální proměnnou stejného jména, ta vnější proměnná pak není "vidět".
var promenna
response.on('end', function(necojineho){
console.log(promenna);
});
response.on('end', function(/*respektive v tomhle pripade nejspis vubec nic*/){
console.log(promenna);
});
Nahradit položku listu můžeš metodou .set(poradi, novahodnota).
jak upravit záznam
No, najdeš ho a upravíš hodnoty, nebo ho smažeš a přidáš nový. Potřebné/podobné metody už tam máš. Nepochopil jsem s čím potřebuješ poradit.
$p.'inc.php'
$p.'.inc.php'
?
Resp. to vypadá stejně jako v Chrome a Firefoxu.
Mně to funguje. Opera 12.15.
V DoWork asi hlídáš CancelationPending a případně práci ukončíš. Pokud ne, tak je ten worker samozřejmě pořád zaneprázdněný. Pokud ano, tak asi chvíli trvá, než na ten požadavek zareaguješ a worker je po tu dobu taky pořád zaneprázdněný.
no ked si dam nachvilku ho zastavit vykonat nejake operacie a hned spustit ked je to pod sebou tak to nejde
Takže co tě na tom překvapuje?
Jestli se nepletu, tak 1 / 200 je celočíselné dělení, tj. vždy 0. Mohlo by stačit tu 1 zapsat jako 1.0.
A jestli to dobře chápu, tak by ti stačilo něco jako B[i] = (int)Math.Ceiling(A[i] * 200);