Neber me nasledujici vety jak demotivacni, jsou to pouze me nazory, s kterymi vubec nemusis souhlasit.
Vase namyslene ficury vetsina dalsich her nema pravdedobne ze dvou duvodu. Masy lidi o to zajem nemaji nebo je implementace prilis slozita, aby se to vyplatilo. Vetsina lidi si radsi zahraje dalsi dil Call of Duty nez aby studovali nove moznosti hrani. Tupe hry maji casto vetsi herni zakladnu nez ty promakane. Keep It Simple Stupid.
CryEngine bych vymenil za Unreal Engine (vetsi komunita zkusenych vyvojaru, pomerne snazsi vyvoj), ale to je pouze muj subjektivni nazor. S UE4 se mi dela daleko lepe nez s CryEngine. Vyvoj vlastniho engine je bez vytecnych znalosti zvoleneho jazyka, matematiky, renderovacich technologii, etc. velice, velice narocne a zdlouhave.
Klidne se rozepis o projektu, budes mit aspon sanci nekoho natchnout. Autorska prava jsou ti na nic, kdyz protistrane nedokazes "kradez myslenky/implementace/cehokoli". Pokud nekoho naberete, uzavrete si s nim smlouvu, ktera bude vyhovovat vsem stranam.
Nicmene drzim palce a preji uspech. Pokud mate nejaky "odber novinek" (twitter, mail list), tak sem s nim.