h= r - 1/2 sqrt {4r^2 - s^2} | prevedes h doprava, odmocninu doleva, vynasobis dvema
sqrt {4r^2 - s^2} = 2*r - 2*h | ^2 umocnis
4*r^2 - s^2 = 4*r^2 + 4*h^2 - 4*2*2*r*h
Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:258:95d8:a5...–
1. mas to prerameckovane, popremyslej nad jinym vzhledem
2. <input type=submit> nebo <input type=image> tlacitko odesila formular (to jsou zakladni znalosti html!).... Vyjimka je <button>, kde si nejsem jist, jak to ktery prohlizec chape. ...Pokud to nezablokujes pres <form onsubmit="funkce();return false;"> nebo <form onsubmit="return funkce();"> (ale pak function funkce() {return false;})
www.jakpsatweb.cz/…rmulare.html
3. nemas tam labely, ktere slouzi na zprijemneni prace, ze se da kliknout i na text vedle policka
<label> text, na tery se da kliknout <input> </label>
4. oninput="udx('vstupdc','x')" - neznam tuto udalost, nevim, zda ti bude fungovat v prohlizecich spravne, mozne to je. Spis bych pouzil onblur (ztraceni focusu z policka) nebo onkeydown/up/press. Ale mozna to existuje v html5 a resi to i kopirovani ze schranky.
5. Jake chyby ti vypisuje JS konzola?
No, ted je teda otazka, ceho chces presne docilit?
- aby se to spocitalo pomoci udy() pri zmacknuti enter? pak input type submit a <form onsubmit="udy(); return false;">
- aby enter fungoval jen, kdyz je focus na poslednim policku a v ostatnich pripadech, aby se presunul focus do nasledujiciho policka? Pak to bude treba prestavet na input type button a zachytavat zmacknutou klavesu na kazdem policku (ted mne zrovna nenapada, jak to jednoduse napsat)
- nebo neco jineho?
- "Moje představa - když v inputu zadám enter, ať se teda raději nestane nic"
Pokud tam nic nedas, submit tlacitko, tak enter odesila formular, tudiz obnoveni stranky (a to jeste jak ktery prohlizec). Cili, bezpecnejsi je tam dat <form onsubmit="return false;">, formular se nikdy neodesle.
Ten random asi funguje. Slo by to tez delat zmensovanim pole.
Jeste jsem si vsiml...
xm:0..9000000; - to nevim, co znamena, nestacilo by real nebo integer?
repeat ...
pocet:=pocet+1; ... - to mas definovane jako integer
if Krabicka[xm]=0 then
begin
Krabicka[xm]:=1;
Pocet_v_poli:=Pocet_v_poli+1;
writeln('Zrovna mame ',Pocet_v_poli,' listku.');
end;
until Pocet_v_poli = 84;
for i:=1 to 1000 do - tady naplnujes 1000 hodnot
Krabicka[i]:=0;
end; ...
xm:=1000*a+100*b+10*c+d; - pokud bude a>=1, tak do dostanes 1000+x a pokud x (ten soucet bcd) bude vetsi nez 0, tak se dostanes na index pole 1001, ktery ten cyklus (for i:=1 to 1000 do) uz neresi.