Anonymní profil Lukáš – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Lukáš – Programujte.comAnonymní profil Lukáš – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 62.204.237.–

Lukáš
Pascal › Exit code 201 - jízdenky
17. 6. 2014   #191116

#4 Mircosoft
Program by měl vypisovat 4 čísla, které si štípneš na jízdence v MHD a sbírat jejich kombinace.

Je to psaný v Pascalu.

Děkuji zkusím to dnes ještě projet.

Lukáš
Pascal › Exit code 201 - jízdenky
16. 6. 2014   #191095

Ahoj, zkouším sestavit program na testování kombinací číselných kodu na jízdenkách, jenže mám asi někde blbě rozsah, hází mi to chybu 201, nevidíte to někdo? Děkuji za jakoukoli užitečnou nápovědu.

Program jizdenky;


uses crt;

var     Krabicka:array[1..100000] of integer;
        x1,x2,x3,x4,i,j,k,Pocet_v_poli,pocet:integer;
        xm:0..9000000;

{ VYNULOVANI KRABICKY }
begin
begin
for i:=1 to 1000 do
    Krabicka[i]:=0;
end;
{ VYGENEROVANI CISEL }

repeat

randomize;

x1:=random(9)+1;
//writeln('prvni cislo: ',x1);   //vypise prvni cislo

repeat
x2:=random(9)+1;
until x1 <> x2;

//writeln('druhe cislo: ',x2);   //vypise druhe cislo

repeat
x3:=random(9)+1;
until ((x1 <> x3) and (x2 <> x3));

//writeln('treti cislo: ',x3);   //vypise treti cislo

repeat
x4:=random(9)+1;
until ((x1 <> x3) and (x2 <> x3) and (x1 <> x4) and (x2 <> x4) and (x3 <> x4));

//writeln('ctvrte cislo: ',x4);   //vypise ctvrte cislo


// SERAZENI CISEL
begin
pocet:=pocet+1;
if ((x1<x2) and (x2<x3) and (x3<x4)) then
    begin
    xm:=1000*x1+100*x2+10*x3+x4;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x1<x3) and (x3<x2) and(x2<x4)) then
    begin
    xm:=1000*x1+100*x3+10*x2+x4;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x1<x4) and (x4<x2) and(x2<x3)) then
    begin
    xm:=1000*x1+100*x4+10*x2+x3;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x1<x4) and (x4<x3) and(x3<x2)) then
    begin
    xm:=1000*x1+100*x4+10*x3+x2;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x1<x2) and (x2<x4) and(x4<x3)) then
    begin
    xm:=1000*x1+100*x2+10*x4+x3;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
    else if ((x2<x1) and (x1<x3) and (x3<x4)) then
    begin
    xm:=1000*x2+100*x1+10*x3+x4;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
    else if ((x2<x3) and (x3<x1) and (x1<x4)) then
    begin
    xm:=1000*x2+100*x3+10*x1+x4;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x2<x4) and (x4<x1) and (x1<x3)) then
        begin
    xm:=1000*x2+100*x4+10*x1+x3;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x2<x4) and (x4<x3) and (x3<x1)) then
    begin
    xm:=1000*x2+100*x4+10*x3+x1;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x2<x1) and (x1<x4) and (x4<x3)) then
    begin
    xm:=1000*x2+100*x1+10*x4+x3;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x2<x3) and (x3<x4) and (x4<x1)) then
    begin
    xm:=1000*x2+100*x3+10*x4+x1;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
    else if ((x3<x1) and (x1<x2) and (x2<x4)) then
    begin
    xm:=1000*x3+100*x1+10*x2+x4;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
    else if ((x3<x4) and (x4<x1) and (x1<x2)) then
    begin
    xm:=1000*x3+100*x4+10*x1+x2;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x3<x4) and (x4<x2) and (x2<x1)) then
    begin
    xm:=1000*x3+100*x4+10*x2+x1;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x3<x1) and (x1<x4) and (x4<x2)) then
    begin
    xm:=1000*x3+100*x1+10*x4+x2;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
        else if ((x3<x2) and(x2<x4) and (x4<x1)) then
    begin
    xm:=1000*x3+100*x2+10*x4+x1;
    writeln('kombinace: ',xm)
    end
else

end;

// PRIRAZENI CISEL DO KRABICKY

begin

if Krabicka[xm]=0 then
        begin
    Krabicka[xm]:=1;
    Pocet_v_poli:=Pocet_v_poli+1;
        writeln('Zrovna mame ',Pocet_v_poli,' listku.');
        end;
end;


//until keypressed;
until Pocet_v_poli = 84;

readln;
writeln('Mame ',Pocet_v_poli,' listku.');
writeln('Pocet nakoupenych listku celkem: ',pocet);
readln;

end.

Pascal › Hornerovo schéma
30. 4. 2013   #175604

pošleš mi maila, pošlu ho tam :)

Anežka.P
Pascal › Hornerovo schéma
28. 4. 2013   #175525

Ahoj, program jsem naprogramovala, ale nevím si rady jak tam vložit graf té funkce... Poradíte mi prosím, děkuji

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý