je to DLLko :) :* Díky, funguje. :D
Příspěvky odeslané z IP adresy 178.253.135.–
To mám jako nastavit,
if timer1->Enabled=false
{
tady napsání té addressi?
}
Kde? :) Do toho samého timeru? jak muže poznat že je vypnutej, když je vypnutej(proste nedela nic) ?:D nebo do checkboxu? když je taky vyplej, taky to neví. :D jak to mám udelat. :D
avšak ja to nechci takhle :D když to tam bude vkuse psat po odškrtnuti tu hodnotu (normální 999) tak uživatel nebude moct zemrít. chci aby proste uživatel odškrtnul, hodnota se jen jednou napsala na 999.
Tak tedy nikdo nic? :/
Ahoj :)
Znova mám menší problém, mám pointer na hru, tento pointer ukazuje na addressu, ktera kdyz tam napisu treba 1337 tak sem v dead modu, a kdyz 999 tak v normal, :) tak, mam checkbox, když na nej kliknete(zaškrtnete ho), muj timer začne vykonavat svou práci, a do addressy psát 1337(vlastne tu timer potrebný není, ale co už:)) avšak když na nej kliknu znova(odškrtnu ho), timer prestane do addressy psát 1337, a ta zustane na hodnote 1337(dead mode). :) avšak uživatel checkbox odškrtnul, takže už dead mode nechce, tak tedy má otázka zní, mohl by mi nekdo poradit, jak udelat, aby se po odškrtnutí vrátila hodnota 999(aneb. normal mode) ? :)
soucre code: (ikdyž nevím, jestli je potrebný) :
private: System::Void checkBox1_CheckedChanged(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) {
if (checkBox1->Checked)
{
timer1->Enabled = True;
}
else
{
timer1->Enabled = False;
}
}
:::::::::::::::::::timer1::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
{
if (checkBox1->Checked)
{
DWORD *Speed_1 = (DWORD*)(*(DWORD*)Address + Speed_ptr1);
DWORD Speed_2 = *(DWORD*)(*(DWORD*)Speed_1 + Speed_ptr2) = 1337;
}
}
Predem díky:)