bohužel stejně to nefunguje :-(
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.176.75.–
tak co pomůžete mi?
Kit pls už neřeš co je lepší nebo si na to založ vlastní vlákno
KIIV odepisuje to co by měl
ach jo mě to prostě nic neříká... zkusím video
ok zkusím to znova..
to dělám ono krok za krokem to funguje dohromady jako .py NE!
hej pls neřešte tu jak je zbytečný nebo suprový dubugger a radši mi pomožte
KIIV co například??
zkuste si to PROSÍM upravit pro váš počítač a zkusit to na svém protože já a debugger se prostě nemáme rádi
hhhhhh NE!! prosťe mě debugger nemá rád já to nezvladnu debugger prostě použít nedokážu
Ahoj,
z důvodu fatální chyby ve funkci desifruj ji nelze dokončit. Byl bych tedy rád kdyby jste mi ji pomohli opravit
při postupu zacit hru>>/zadani jmena/ok>>pokracovat se při metodě redlines() zobrazí [ ] a při read() nic.
- Ne soubor nezůstal otevřený v jiné funkci.
- Ano jsem si jistý že funkci volám
# -*- coding: utf-8 -*-
from Tkinter import *
from ttk import *
import string
global q
q=0
global w
w=1
global e
e=2
global r
r=3
global t
t=4
global z
z=5
global u
u=6
global i
i=7
global o
o=8
global p
p=9
def desifruj():
soubor=open('/home/lenka/documents/Alchimist_lab/gamesave.txt','r')
print soubor.readlines() #zde je chyba
soubor.close()
def konechry():
pass
def hra(penez,superpenez,lektvary,skore):
desifruj()
ring = string.ascii_uppercase
def cipher(text):
txt = ''
key = ring[3:] + ring[:3]
for char in text.upper():
if char in key:
txt += key[ ring.index(char) ]
else:
txt += char
global sifra
sifra=txt
def decipher(text):
txt = ''
key = ring[3:] + ring[:3]
for char in text.upper():
if char in key:
txt += ring[ key.index(char) ]
else:
txt += char
global desifra
desifra=txt
def poprve():
divno="krasnezlutouckykunpeldabelskeody"
cipher(divno)
global sifdivno
sifdivno=sifra
def pred_hra():
pomoc=0
poprve()
soubor=open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/gamesave.txt", "w")
while 1:
soubor.write(sifdivno)
soubor.write("Q")
pomoc=pomoc+1
if pomoc==3:
break
hra(0,0,0,0)
def nenovy():
opravdu.destroy()
jmeno.destroy()
def vytvorjmeno():
soubor = open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/jméno.txt", "w")
soubor.write(vstup.get())
soubor.close()
def znova():
vytvorjmeno()
pred_hra()
def uloz():
try:
soubor = open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/jméno.txt", 'r')
except IOError:
vytvorjmeno()
else:
global opravdu
opravdu=Toplevel(okno)
opravdu.title("vystraha")
text=Label(opravdu, text="hra uz je rozehrana, vytorenim nove stavajici hru znicite, chcete pokracovat?")
text.pack()
ne=Button(opravdu, text="Nevytvaret novou", command=nenovy)
ne.pack()
soubor.close()
ok=Button(opravdu, text="Pokracovat", command=znova)
ok.pack()
def jmeno_f():
global jmeno
global vstup
jmeno=Toplevel(okno)
jmeno.title("jmeno")
napis= Label(jmeno, text="bez hacku a carek!")
napis.pack()
vstup=Entry(jmeno)
vstup.pack(fill=BOTH)
vstup.focus_set()
ok=Button(jmeno, text="OK", command=uloz)
ok.pack()
okno=Tk()
okno.title("alchimist lab")
start=Button(okno, text="zacit hru", command=jmeno_f)
start.pack()
okno.mainloop()
ahoj, mám program a vněm mněním chceckbuttonem proměnou a chvá se velice divně, pokud jako první zadám barvu klobouku hnědou pak už ostatní barvy nefungují a vždy se uloží jako hnědá, pokud nastavím jako první jinou barvu uloží se jako 0 (předem jsem sice difinoval že se mají rovnat 0 ale pak to měním a nufunguje to ...jen u hnědé to funguje...):
from livewires import *
from Tkinter import *
oci = 0
pusa = 0
vlasy = 0
klobouk = 0
kloboukBarva = 0
vlasyBarva = 0
hnedevlasy = 0
cernevlasy = 0
zlutyKlobouk = 0
zelenyKlobouk = 0
hnedyKlobouk = 0
def SmileCreator():
def tvoreni():
set_colour(Colour.black)
begin_graphics()
circle(300,200,200)
move(300,250)
draw(350,175)
draw(275,175)
if oci == "modre":
set_colour(Colour.blue)
elif oci == "zelene":
set_colour(Colour.green)
elif oci == "hnede":
set_colour(Colour.brown)
circle(250,250,10, filled=1)
circle(350,250,10, filled=1)
if vlasy.get() == "ano":
if vlasyBarva == "hneda":
set_colour(Colour.brown)
elif vlasyBarva == "cerna":
set_colour(Colour.black)
circle(300,270, endpoints = ((490,270), (110,270)), filled=1)
elif vlasy.get() == "ne":
pass
if klobouk.get() == "ano":
if kloboukBarva == "hneda":
set_colour(Colour.brown)
elif kloboukBarva == "zelena":
set_colour(Colour.green)
elif kloboukBarva == "zluta":
set_colour(Colour.yellow)
move(50,300)
draw(550,300)
draw(550,330)
draw(50,330)
draw(50,300)
move(150,300)
draw(150,450)
draw(450,450)
draw(450,300)
elif klobouk.get() == "ne":
pass
set_colour(Colour.red)
if pusa == "vesela":
circle(300,180, endpoints = ((150,175),(450,175)))
elif pusa == "velmiVesela":
circle(300,150, endpoints = ((150,150),(450,150)), filled=1)
elif pusa == "rovna":
move(150,100), draw(450,100)
elif pusa == "smutna":
circle(300,0, endpoints = ((425,75),(175,75)))
tvoreni()
def oci_modre():
global oci
oci="modre"
def oci_zelene():
global oci
oci="zelene"
def oci_hnede():
global oci
oci="hnede"
def klobouk_zluta():
global Kloboukbarva
kloboukBarva="zluta"
def klobouk_zelena():
global Kloboukbarva
kloboukBarva="zelena"
def klobouk_hneda():
global kloboukBarva
kloboukBarva="hneda"
def pusa_smutna():
global pusa
pusa="smutna"
def pusa_vesela():
global pusa
pusa="vesela"
def pusa_rovna():
global pusa
pusa="rovna"
def pusa_velmiVesela():
global pusa
pusa="velmiVesela"
def vlasy_hneda():
global vlasyBarva
vlasyBarva="hneda"
def vlasy_cerna():
global vlasyBarva
vlasyBarva="cerna"
def zmena():
if vlasy.get() == "ano":
global hnedevlasy
global cernevlasy
cernevlasy = Button(desighn3, text="hnede", command=vlasy_hneda)
cernevlasy.pack()
hnedevlasy = Button(desighn3, text="cerne", command=vlasy_cerna)
hnedevlasy.pack()
elif vlasy.get() == "ne":
hnedevlasy.destroy()
cernevlasy.destroy()
def zmena1():
if klobouk.get() == "ano":
global zelenyKlobouk
global hnedyKlobouk
global zlutyKlobouk
zlutyKlobouk = Button(desighn4, text="zluty", command=klobouk_zluta)
zlutyKlobouk.pack()
hnedyKlobouk = Button(desighn4, text="hnedy", command=klobouk_hneda)
hnedyKlobouk.pack()
zelenyKlobouk = Button(desighn4, text="zeleny", command=klobouk_zelena)
zelenyKlobouk.pack()
elif klobouk.get() == "ne":
zlutyKlobouk.destroy()
hnedyKlobouk.destroy()
zelenyKlobouk.destroy()
volby=Tk()
volby.title("SmileCreator")
desighn1=Frame(volby)
desighn1.pack()
ocka=Label(desighn1,text="oci: ")
ocka.pack(side=LEFT)
modre=Button(desighn1,text="modre oci", command=oci_modre)
modre.pack()
zelene=Button(desighn1,text="zelene oci", command=oci_zelene)
zelene.pack()
hnede=Button(desighn1,text="hnede oci", command=oci_hnede)
hnede.pack()
nic = Label(volby, text="")
nic.pack()
desighn2 = Frame(volby)
desighn2.pack()
pusinka = Label(desighn2, text="pusa:")
pusinka.pack(side=LEFT)
rovna = Button(desighn2, text="rovna", command=pusa_rovna)
rovna.pack()
vesela = Button(desighn2, text="vesela", command=pusa_vesela)
vesela.pack()
velmiVesela = Button(desighn2, text="velmi vesela", command=pusa_velmiVesela)
velmiVesela.pack()
smutna = Button(desighn2, text="smutna", command=pusa_smutna)
smutna.pack()
nic1 = Label(volby, text="")
nic1.pack()
desighn3 = Frame(volby)
desighn3.pack()
vlasy=StringVar()
vlasy.set("ne")
vlasecky=Checkbutton(desighn3, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne", command=zmena)
vlasecky.pack(side=LEFT)
nic2 = Label(volby, text="")
nic2.pack()
desighn4 = Frame(volby)
desighn4.pack()
klobouk = StringVar()
klobouk.set("ne")
kloboucek=Checkbutton(desighn4, text="klobouk", variable=klobouk, onvalue="ano", offvalue="ne", command=zmena1)
kloboucek.pack(side=LEFT)
nic3 = Label(volby, text="")
nic3.pack()
start = Button(volby, text="START!", command=SmileCreator)
start.pack(fill=BOTH)
volby.mainloop()
k běhu programu potřebujete modul Livewires. https://pypi.python.org/pypi/LiveWires#downloads
je jednoduchý a můj problém jsou barvi a ty se pochopí velmi snadno.
a ještě u vlasů to celé funguje ale u klobouku to nefunguje přitom princim je úplně stajný - JAKTO??
#9 z
ehmm asi mi uniklo, jak u checkbuttonu nastavit command (stejně to bude k ničemu "pokusný" program funguje)? jinak díky za rady - pomohlo! když je proměná přednastavéná rovnou to odepíše "ano!" ale když jí odkliknu už se nic nestane, nešlo by aby se podmínka opakovala když se proměná změní? potom to už v podmínce nebude print ale další tlačítka - kdo by si nechtěl nastavit barvu vlasů ne? :-).
#5 z
Hmm nechápu jak to myslíš. Nesnáším když někdo vytrhne část programu, upraví jí tak aby dávala symsl... no ale dobře:
from Tkinter import *
import Tkinter as tki
def oci_modre():
oci="modre"
def oci_zelene():
oci="zelene"
def oci_hnede():
oci="hnede"
volby=Tk()
nadpis=Label(volby,text="SmileCreator v.02")
nadpis.pack()
desighn1=Frame(volby)
desighn1.pack()
ocka=Label(desighn1,text="oci: ")
ocka.pack(side=LEFT)
modre=Button(desighn1,text="modre oci", command=oci_modre)
modre.pack()
zelene=Button(desighn1,text="zelene oci", command=oci_zelene)
zelene.pack()
hnede=Button(desighn1,text="hnede oci", command=oci_hnede)
hnede.pack()
nic=Label(volby,text=" ")
nic.pack()
vlasy=tki.StringVar()
vlasecky=tki.Checkbutton(volby, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne")
vlasecky.pack(side=LEFT)
print vlasy.get() ...chová se jako kdyby proměná neměla hodnotu i když je pole uř předem zaškrtnuté
if vlasy.get() == "": ...jen takhle funguje, na "ano" neslyši
print "ano!"
elif vlasy.get() == "...co sem?...":
print "ne"
...ale ikdyž bych věděl co tam napsat nefungovalo by to protože se hned splní podmínka předtím kvůli zaškrtnutí předem
ale když mi sem napíšeš jak to má správně vypadat bude to na nic, nepochpím to.
já bych to pochopil tak že by v první podmínce namísto ničeho /ale předzaškrtnutý checkbutton to přece nastavil na "ano"!\ ("") bylo "ano" a v druhé zase "ne" a bylo by to v nějaké smyčce která by stále kontrolovala jestli to uživatel nezměnil. Ale python by to takhle nepochopil a to by bylo na nic, nefungovalo by to a byl bych na stejném místě jako těď jsem...
Ahoj,
chtěl bych udělat aplikaci s Tkinrem ale vždy když pužiji jakékoliv tlačítko nebo jakýkoliv spůsob (a že jich JE! ...ironie...) tak mi vyjde vždy podobný výsledek
import Tkinter as tki
vlasy=tki.StringVar()
vlasecky=tki.Checkbutton(volby, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne")
vlasecky.pack(side=LEFT)
print vlasy ...vyjde mi PY_VAR0 ale mělo by to být ano.
if vlasy == "PY_VAR0":
print "spravne!"
else:
print "chyba!" ...ale vzdy mi vyjde chyba!
kód jsem trochu poupravil aby mi to nevykreslovalo smilleka ale pouze skoselo funkcnost ale co to??
ne jen ze nefunguje ale chová se velice divně ne? místo ano nebo ne odpovídá jakýmsi PY_VAR0 (nebo 1 podle políčka na zaškrtnutí) jak to vyřešit? jde to vůbec?