Anonymní profil VitPet – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil VitPet – Programujte.comAnonymní profil VitPet – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.176.75.–

Python › čtení ze souboru
16. 9. 2014   #194005

bohužel stejně to nefunguje :-(

Python › čtení ze souboru
16. 9. 2014   #194000

#40 gcx11
ano na zavření souboru jsem přišel a udělal. A ty globální proměné tam jsoou kvůli pozdějšímu dešífrování gamesavu. hanpari díky za radu skusím to tak

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193649

soubor v zadnem pripade prazdny neni zkousel jsem.

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193647

tak co pomůžete mi?

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193645

Kit pls už neřeš co je lepší nebo si na to založ vlastní vlákno

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193643

KIIV odepisuje to co by měl

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193640

ach jo mě to prostě nic neříká... zkusím video

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193639

ok zkusím to znova..

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193637

to dělám ono krok za krokem to funguje dohromady jako .py NE!

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193635

hej pls neřešte tu jak je zbytečný nebo suprový dubugger a radši mi pomožte

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193633

KIIV co například??

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193631

zkuste si to PROSÍM upravit pro váš počítač a zkusit to na svém protože já a debugger se prostě nemáme rádi 

VitPet
Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193630

hhhhhh NE!! prosťe mě debugger nemá rád já to nezvladnu debugger prostě použít nedokážu

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193622

ok ok klid já debbuger nesnáším (tedy ten pythonní) ale občas JE prostě potřeba... jdu na to.

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193617

jinak teď jsou Simpsonovy za cca 20 min. se vám budu věnovat...

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193615

oni se nejmenují global ale jsou globální a otevírat je potřebuju abych s nimi mohl dále pracovat kdyžtak si to zkus vygooglit

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193613

Debugger zobrazuje obsah proměných v různých částícg programu ale jak ho spustit na linuxu?

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193612

Kit global služí k tomu abych mohl otevírat proměné všude a rozházené to je proto že neumím psát normálně :-(

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193609

#2 Matěj Andrle
ach jo zase debugger. Ok jak ho spustit na linuxu??

Python › čtení ze souboru
6. 9. 2014   #193600

Ahoj,

z důvodu fatální chyby ve funkci desifruj ji nelze dokončit. Byl bych tedy rád kdyby jste mi ji pomohli opravit

při postupu zacit hru>>/zadani jmena/ok>>pokracovat se při metodě redlines() zobrazí [ ] a při read() nic.

  • Ne soubor nezůstal otevřený v jiné funkci.
  • Ano jsem si jistý že funkci volám
# -*- coding: utf-8 -*-

from Tkinter import *
from ttk import *
import string



global q
q=0
global w
w=1
global e
e=2
global r
r=3
global t
t=4
global z
z=5
global u
u=6
global i
i=7
global o
o=8
global p
p=9


def desifruj():
	soubor=open('/home/lenka/documents/Alchimist_lab/gamesave.txt','r')
	print soubor.readlines()                                              #zde je chyba
	soubor.close()
	


def konechry():
	pass

def hra(penez,superpenez,lektvary,skore):
	desifruj()
ring = string.ascii_uppercase
def cipher(text):
 
 
	txt = ''
	key = ring[3:] + ring[:3]
	for char in text.upper():
		if char in key:
			txt += key[ ring.index(char) ]
		else:
			txt += char
	global sifra
	sifra=txt
	
def decipher(text):

 
	txt = ''
	key = ring[3:] + ring[:3]
	for char in text.upper():
		if char in key:
			txt += ring[ key.index(char) ]
		else:
			txt += char
	global desifra
	desifra=txt


def poprve():
	divno="krasnezlutouckykunpeldabelskeody"
	cipher(divno)
	global sifdivno
	sifdivno=sifra
	
	
 	

def pred_hra():
	pomoc=0
	poprve()
	soubor=open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/gamesave.txt", "w")
	while 1:
		soubor.write(sifdivno)
		soubor.write("Q")
		pomoc=pomoc+1
		if pomoc==3:
			break
			
	hra(0,0,0,0)

	
	


def nenovy():
	opravdu.destroy()
	jmeno.destroy()
	
	
def vytvorjmeno():
				soubor = open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/jméno.txt", "w")
				soubor.write(vstup.get())
				soubor.close()

def znova():
	vytvorjmeno()
	pred_hra()
		
	

def uloz():
	 
		try:
			soubor = open("/home/lenka/documents/Alchimist_lab/jméno.txt", 'r')
		except IOError:
			vytvorjmeno()
			
			
		else:
			global opravdu
			opravdu=Toplevel(okno)
			opravdu.title("vystraha")
			text=Label(opravdu, text="hra uz je rozehrana, vytorenim nove stavajici hru znicite, chcete pokracovat?")
			text.pack()
			
			ne=Button(opravdu, text="Nevytvaret novou", command=nenovy)
			ne.pack()
			soubor.close()
			
			
			ok=Button(opravdu, text="Pokracovat", command=znova)
			ok.pack()
			
		

    



def jmeno_f():
	global jmeno
	global vstup
	jmeno=Toplevel(okno)
	jmeno.title("jmeno")
	
	napis= Label(jmeno, text="bez hacku a carek!")
	napis.pack()
	
	vstup=Entry(jmeno)
	vstup.pack(fill=BOTH)
	vstup.focus_set()
	
	ok=Button(jmeno, text="OK", command=uloz)
	ok.pack()





okno=Tk()
okno.title("alchimist lab")

start=Button(okno, text="zacit hru", command=jmeno_f)
start.pack()




okno.mainloop()


Python › proměná se nukládá správně (…
26. 6. 2014   #191513

nepochopil jsem debugger, prosím jak ho mám pužít??

PS: promiň za -1 chtěl jsem vyzkušet co to dělá.

Python › proměná se nukládá správně (…
25. 6. 2014   #191453

je nás tu docela dost to fakt nikdona nic nepřišel prosím, ja už fakt nevim.

Python › proměná se nukládá správně (…
25. 6. 2014   #191451

#1 VitPet
HHHH chvíly jsem nad tím přemýšlel ale na nic jsem nepřišel... fakt hodinu sedím a zkuším ale nic... vážněmi na to nepřijdete?? já už vážně nevím :-(

Python › proměná se nukládá správně (…
25. 6. 2014   #191441

ahoj, mám program a vněm mněním chceckbuttonem proměnou a chvá se velice divně, pokud jako první zadám barvu klobouku hnědou pak už ostatní barvy nefungují a vždy se uloží jako hnědá, pokud nastavím jako první jinou barvu uloží se jako 0 (předem jsem sice difinoval že se mají rovnat 0 ale pak to měním a nufunguje to ...jen u hnědé  to funguje...):

from livewires import *
from Tkinter import *


oci = 0
pusa = 0
vlasy = 0
klobouk = 0
kloboukBarva = 0
vlasyBarva = 0
hnedevlasy = 0
cernevlasy = 0
zlutyKlobouk = 0
zelenyKlobouk = 0
hnedyKlobouk = 0


def SmileCreator():
		
	def tvoreni():

		set_colour(Colour.black)
	  
		begin_graphics()
		
		circle(300,200,200)
		move(300,250)
		draw(350,175)
		draw(275,175)

		
		if oci == "modre":
			set_colour(Colour.blue)
		elif oci == "zelene":
			set_colour(Colour.green)
		elif oci == "hnede":
			set_colour(Colour.brown)
				 
		circle(250,250,10, filled=1)
		circle(350,250,10, filled=1)
		

		if vlasy.get() == "ano":
			
			if vlasyBarva == "hneda":
				set_colour(Colour.brown)
			elif vlasyBarva == "cerna":
				set_colour(Colour.black)
			
				
			
			circle(300,270, endpoints = ((490,270), (110,270)), filled=1)
	
			 
		elif vlasy.get() == "ne":
			pass

		if klobouk.get() == "ano":
			
			if kloboukBarva == "hneda":
				set_colour(Colour.brown)
			elif kloboukBarva == "zelena":
				set_colour(Colour.green)
			elif kloboukBarva == "zluta":
				set_colour(Colour.yellow)
			
			
			
			move(50,300)
			draw(550,300)
			draw(550,330)
			draw(50,330)
			draw(50,300)
			move(150,300)
			draw(150,450)
			draw(450,450)
			draw(450,300)
			
			
			
				
		elif klobouk.get() == "ne":
			pass
			
		set_colour(Colour.red)
		
		
		if pusa == "vesela":
			circle(300,180, endpoints = ((150,175),(450,175)))
		elif pusa == "velmiVesela":
			circle(300,150, endpoints = ((150,150),(450,150)), filled=1)
		elif pusa == "rovna":
			move(150,100), draw(450,100)
		elif pusa == "smutna":
			circle(300,0, endpoints = ((425,75),(175,75)))

			
	tvoreni()   



	



                               
def oci_modre():
	global oci
	oci="modre"				
		
def oci_zelene():
	global oci
	oci="zelene"
		
def oci_hnede():
	global oci
	oci="hnede"

def klobouk_zluta():
	global Kloboukbarva
	kloboukBarva="zluta"
	
def klobouk_zelena():
	global Kloboukbarva
	kloboukBarva="zelena"
		
def klobouk_hneda():
	global kloboukBarva
	kloboukBarva="hneda"
			
	
def pusa_smutna():
	global pusa
	pusa="smutna"
def pusa_vesela():
	global pusa
	pusa="vesela"
def pusa_rovna():
	global pusa
	pusa="rovna"
def pusa_velmiVesela():
	global pusa
	pusa="velmiVesela"

		


		
def vlasy_hneda():
	global vlasyBarva
	vlasyBarva="hneda"

def vlasy_cerna():
	global vlasyBarva	
	vlasyBarva="cerna"



def zmena():
	if vlasy.get() == "ano":
		global hnedevlasy
		global cernevlasy
		cernevlasy = Button(desighn3, text="hnede", command=vlasy_hneda)
		cernevlasy.pack()
		hnedevlasy = Button(desighn3, text="cerne", command=vlasy_cerna)
		hnedevlasy.pack()
	elif vlasy.get() == "ne":
		hnedevlasy.destroy()
		cernevlasy.destroy()





def zmena1():
	if klobouk.get() == "ano":
		global zelenyKlobouk
		global hnedyKlobouk
		global zlutyKlobouk
		zlutyKlobouk = Button(desighn4, text="zluty", command=klobouk_zluta)
		zlutyKlobouk.pack()
		hnedyKlobouk = Button(desighn4, text="hnedy", command=klobouk_hneda)
		hnedyKlobouk.pack()
		zelenyKlobouk = Button(desighn4, text="zeleny", command=klobouk_zelena)
		zelenyKlobouk.pack()
	elif klobouk.get() == "ne":
		zlutyKlobouk.destroy()
		hnedyKlobouk.destroy()
		zelenyKlobouk.destroy()

		




volby=Tk()
volby.title("SmileCreator")

desighn1=Frame(volby)
desighn1.pack()

ocka=Label(desighn1,text="oci: ")
ocka.pack(side=LEFT)

modre=Button(desighn1,text="modre oci", command=oci_modre)
modre.pack()
zelene=Button(desighn1,text="zelene oci", command=oci_zelene)
zelene.pack()
hnede=Button(desighn1,text="hnede oci", command=oci_hnede)
hnede.pack()

nic = Label(volby, text="")
nic.pack() 

desighn2 = Frame(volby)
desighn2.pack()

pusinka = Label(desighn2, text="pusa:")
pusinka.pack(side=LEFT)

rovna = Button(desighn2, text="rovna", command=pusa_rovna)
rovna.pack()
vesela = Button(desighn2, text="vesela", command=pusa_vesela)
vesela.pack()
velmiVesela = Button(desighn2, text="velmi vesela", command=pusa_velmiVesela)
velmiVesela.pack()
smutna = Button(desighn2, text="smutna", command=pusa_smutna)
smutna.pack()


nic1 = Label(volby, text="")
nic1.pack() 



desighn3 = Frame(volby)
desighn3.pack()
 
vlasy=StringVar()
vlasy.set("ne")

vlasecky=Checkbutton(desighn3, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne", command=zmena)
vlasecky.pack(side=LEFT)

nic2 = Label(volby, text="")
nic2.pack()

desighn4 = Frame(volby)
desighn4.pack()

klobouk = StringVar()
klobouk.set("ne")
 
kloboucek=Checkbutton(desighn4, text="klobouk", variable=klobouk, onvalue="ano", offvalue="ne", command=zmena1)
kloboucek.pack(side=LEFT)

nic3 = Label(volby, text="")
nic3.pack()

start = Button(volby, text="START!", command=SmileCreator)
start.pack(fill=BOTH)



volby.mainloop()

k běhu programu potřebujete modul Livewires. https://pypi.python.org/pypi/LiveWires#downloads

je jednoduchý a můj problém jsou barvi a ty se pochopí velmi snadno.

a ještě u vlasů to celé funguje ale u klobouku to nefunguje přitom princim je úplně stajný - JAKTO??

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
13. 6. 2014   #191064

#10 VitPet
chvilka přemýšlení - podmínka se bude opakovat ...třeba... každou 2 sekundu aby zjišťovala jestli to uživatel náhodou nezměnil. Ale jak? buď neumim programovat a nebo nebude stačit for x in range a time.sleep(2).

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
13. 6. 2014   #191063

#9 z
ehmm asi mi uniklo, jak u checkbuttonu nastavit command (stejně to bude k ničemu "pokusný" program funguje)? jinak díky za rady - pomohlo! když je proměná přednastavéná rovnou to odepíše "ano!" ale když jí odkliknu už se nic nestane, nešlo by aby se podmínka opakovala když se proměná změní? potom to už v podmínce nebude print ale další tlačítka - kdo by si nechtěl nastavit barvu vlasů ne? :-).

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
12. 6. 2014   #191037

AAA!! no jasně globální proměné neudělám to přes checkbutton ale jako dva normální buttony stejně jako oči! později dodám kód..

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
12. 6. 2014   #191036

#6 VitPet
ahh zapoměl jsem na globální proměné, ty funkce ber jako kdybych pracoval s globálnímy proměnými

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
12. 6. 2014   #191028

#5 z
Hmm nechápu jak to myslíš. Nesnáším když někdo vytrhne část programu, upraví jí tak aby dávala symsl... no ale dobře: 

from Tkinter import *
import Tkinter as tki

def oci_modre():
	oci="modre"				
		
def oci_zelene():
	oci="zelene"
		
def oci_hnede():
	oci="hnede"

volby=Tk()

nadpis=Label(volby,text="SmileCreator v.02")
nadpis.pack()

desighn1=Frame(volby)
desighn1.pack()

ocka=Label(desighn1,text="oci: ")
ocka.pack(side=LEFT)

modre=Button(desighn1,text="modre oci", command=oci_modre)
modre.pack()
zelene=Button(desighn1,text="zelene oci", command=oci_zelene)
zelene.pack()
hnede=Button(desighn1,text="hnede oci", command=oci_hnede)
hnede.pack()


nic=Label(volby,text=" ")
nic.pack()

 
vlasy=tki.StringVar()

vlasecky=tki.Checkbutton(volby, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne")
vlasecky.pack(side=LEFT) 

print vlasy.get()  ...chová se jako kdyby proměná neměla hodnotu i když je pole uř předem zaškrtnuté
    
if vlasy.get() == "":    ...jen takhle funguje, na "ano" neslyši 
	print "ano!"
elif vlasy.get() == "...co sem?...":        
        print "ne"
                      ...ale ikdyž bych věděl co tam napsat nefungovalo by to protože se hned splní podmínka předtím kvůli zaškrtnutí předem

ale když mi sem napíšeš jak to má správně vypadat bude to na nic, nepochpím to.
já bych to pochopil tak  že by v první podmínce namísto ničeho /ale předzaškrtnutý checkbutton to přece nastavil na "ano"!\ ("") bylo "ano" a v druhé zase "ne" a bylo by to v nějaké smyčce která by stále kontrolovala jestli to uživatel nezměnil. Ale python by to takhle nepochopil a to by bylo na nic, nefungovalo by to a byl bych na stejném místě jako těď jsem...

Python › Tkinter - zatlačítkován do k…
3. 6. 2014   #190721

 Ahoj,

chtěl bych udělat aplikaci s Tkinrem ale vždy když pužiji jakékoliv tlačítko nebo jakýkoliv spůsob (a že jich JE! ...ironie...) tak mi vyjde vždy podobný výsledek

import Tkinter as tki 
vlasy=tki.StringVar()

vlasecky=tki.Checkbutton(volby, text="vlasy", variable=vlasy, onvalue="ano", offvalue="ne")
vlasecky.pack(side=LEFT) 

print vlasy   ...vyjde mi PY_VAR0 ale mělo by to být ano.


if vlasy == "PY_VAR0":
	print "spravne!"
	
else:
	print "chyba!"  ...ale vzdy mi vyjde chyba!

kód jsem trochu poupravil aby mi to nevykreslovalo smilleka ale pouze skoselo funkcnost ale co to??

ne jen ze nefunguje ale chová se velice divně ne? místo ano nebo ne odpovídá jakýmsi PY_VAR0 (nebo  1 podle políčka na zaškrtnutí)  jak to vyřešit? jde to vůbec?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý
Načítám...