Jeste si vzpominam, ze nektere tetrisy pri zvysene obtiznosti mely uz nejake kosticky naskladane, krom toho, ze se zvysila rychlost. Hadam, ze to pouzivalo algoritmus podobny jako pro lode.
Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:1f7:c14a:af...–
Ja ti nerikam, ze to mas delat, jen ti vysvetluju, proc si myslim, ze cyklus by byl lepsi. Muj nazor. Chtel jsi vedet nazory ostatnich, ne?
To mas treba, jak mam tady "var sousede..." http://mujweb.cz/…ry/ff/ff.htm
A tady uz to mam predelane na funkci, ktera to generuje z hraci plochy. http://mlich.zam.slu.cz/js-ff/ff4b.htm (kdyz bych chtel ted misto sestiuhelniku treba hvezdu)
S cykly nejsou problemy, kdyz se spravne napisi. Hlavne je to prehlednejsi nez 8x pod sebe napsat dlouhy radek.
* Tak ty silene radky, co vypisuje LukoSS, bych resil cyklem a podobne to preview.
var bool = true; for (i=0;i<10;i++) {bool = bool && cells[i].style.backgroundPosition;} return bool;
var bool = false; for (i=0;i<10;i++) {bool = bool || cells[i].style.backgroundPosition;} return bool;
* Nahore to pole tetromino, neslo by to resit jako splitovany text a nasobky velikosti kostky? Kdyz bych chtel treba zvetdeni o 1.5, tak bych vsechny ty hodnoty musel rucne prepocitat.
* validInput lze take resit cyklem nebo
validInput = "0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29" . split(", ");
* To remove by mohlo kontrolovat jen radky, kde dopadla kostka, neni treba vsechny, protoze nenechavas padat uvolnene rady.
* Schazi mi popisek osvetlujici, co znamena Pause, pause break. Chvili mi trvalo, nez mi doslo, ze je to napoveda k ovladacim klavesam.
To ma vycuc z php kodu, si myslim.