#3 hlucheucho
A ta metoda co je tu napsaná tedy funguje na jinym principu? ..mam teda googlit neco jako "keyboard windows meggase in c++" jestli dobre chapu?
Příspěvky odeslané z IP adresy 88.100.159.–
Omlovám se za jméno vlákna, nejedná se o situaci s myší ale klávesnice, ovšem je to obdobný problém :)
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli nevíte někdo zda existuje způsob jak nahradit reálné stlačení klávesy(jakékoliv, např. Mezerník) nějakým příkazem. Potřeboval bych aby na takový příkaz reagoval jiný program. Jednu metodu jsem již zkoušel, fungovala například při přepnutí do prohlížeče, ovšem ta aplikace na zmiňovaný příkaz nereagovala. Ideální by bylo, kdyby systém, přebral tento příkaz právě jako input přímo z klávesnice a na to by reagoval ten druhý progral a nebyla to pouze simulace stisku té klávesy. Omlouvám se za popis, jsem teprve v začátcích. :) Díky za odpověď.
Metoda, která mi nefungovala:
http://batchloaf.wordpress.com/2012/04/17/simulating-a-keystroke-in-win32-c-or-c-using-sendinput/
#define WINVER 0x0500
#include <Windows.h>
int main()
{
// This structure will be used to create the keyboard
// input event.
INPUT ip;
// Pause for 5 seconds.
Sleep(500);
// Set up a generic keyboard event.
ip.type = INPUT_KEYBOARD;
ip.ki.wScan = 0; // hardware scan code for key
ip.ki.time = 0;
ip.ki.dwExtraInfo = 0;
// Press the "A" key
ip.ki.wVk = 0x41; // virtual-key code for the "a" key
ip.ki.dwFlags = 0; // 0 for key press
SendInput(1, &ip, sizeof(INPUT));
// Release the "A" key
ip.ki.dwFlags = KEYEVENTF_KEYUP; // KEYEVENTF_KEYUP for key release
SendInput(1, &ip, sizeof(INPUT));
// Exit normally
return 0;
}