Potřebovala bych pomoci s naprogramováním hry Pentago v C#. Jsem ochotna nabídnout i finanční odměnu.
Příspěvky odeslané z IP adresy 213.155.255.–
Sid
Mája
#8 Matěj Andrle
Tak teda hlavní problém... Mám vytvořenou třídu jednoho políčka v piškvorkách (tedy jeden čtvereček). A druhou třídu desky, která se skládá z 9 políček. při volání mi to vytvoří normální hrací desku. Ale neumím si poradit s tím, jakým způsobem mám v desce oindexovat jednotlivá políčka. Potřebuji pak vytvořit k desce metodu, která bude volána takto například: (player-move deska 3) a na 3 políčku se mi vykreslí buďto kolečko nebo křížek. Ještě poznámka pro informaci: políčko je tvořeno pomocí takové funkce, že v sobě má jak kolečko, tak křížek, ale oba tyto objekty jsou neviditelné, takže když pak zavolám tu fci (player-move...) tak se mi změní jenom stav políčka.