Anonymní profil Limet – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Limet – Programujte.comAnonymní profil Limet – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.101.22.–

Limet
Inzerce › Limet - Chceš být součásti n…
22. 3. 2015   #200593

Zdravím všechny,
nově vzniklá přátelská a neformální vývojářská skupina [color=#40BF00]Limet[/color], specializující se na vývoj svobodného softwaru (zejména her), hledá nové zájemce! :-}
 

Jsem ten pravý?

Máš-li chuť tvořit, objevovat, zkoumat a být částí "něčeho výraznějšího", přijmeme tě s otevřeným srdcem!

A co když nejsem dost dobrý?

Nic neztratíš, naopak získáš zajímavou zkušenost, nabídneš-li nám, co dokážeš - nepodceňuj své nadání!

Prosím vás, jak se jako umělec v After Effectu mohu déle podílet na tvorbě nějaké hry? Vždyť bych tam jen nečinně posedával!

Myslíš? Skloň hlavu na následující řádky:

  • Kreslíř navrhuje vnější vzhled charakterů a vlastně jakýchkoli grafických prvků, které grafik posléze pojme jako předlohu.
  • Grafik se musí postarat jak o propagační materiály a vzezření webu, tak i o samotné obalování modelů v herním enginu. Neměl by se bránit ani pomoci časté animátorům.
  • Programátor "dává a logicky seskupuje veškerá kolečka, aby výsledná forma pracovala jako jeden muž". Jinak řečeno, znalec v této oblasti (resp. jednoho či vícera z dále uvedených jazyků: HTML, CSS, Java Script, C++, C#) se hodí téměř kamkoli.
  • Modelář se zaobírá hraním si s objekty tak, aby na konci "z té placky vzešel člověk". Při tvarování mu bude, jako ostatním, nezbytným pomocníkem Unity 3d 5.
  • Umělec by v tomto případě neměl pohrdnout zhoštěním se úlohy producenta videí, ať se má již jednat o delší filmy vystihující povahu naší hry, či o něco docela jiného.

Pořád si přijdeš jako páté kolo u vozu? A nezapomeň - Jeden bez druhého se vesměs neobejde, tudíž si u nás rozvineš i dovednosti v oblasti komunikace a spolupráce.

Ještě mi prosím upřesněte alespoň vaše preference. 

Snažíme se naslouchat veřejnosti, pro níž také aplikace zhotovujeme. Přitom zároveň zamýšlíme i zakomponovat do nich i takové prvky, jež by pozitivně ovlivnili dnešní společnost (alegorie, důraz na mezilidské vztahy,...); a naopak obloukem obkroužujeme ty fenomény, které promyšlené strategie rázem přemění na bezmyšlenkovité krvavé střílečky bez vyššího cíle než odreagování. Proto se také pokoušíme nalézt kompromis mezi hratelností a realističností, aby se naše projekty staly dostupné pro co nejširší veřejnost.

Tak jo - definitivně jsem rozhodnut. Jak se s vámi spojím?

Jelikož náš mladičký web ještě zdaleka nesundal ze sebe lešení, nejsnažší cesta se jeví v kontaktování nás na Skypu (zjevíme se ti pod jakýmsi pseudonymem "Matiseli + Wenstorm"). Tam od zakladatelů získáš další instrukce a informace, mimo jiné i přístup do samotné Limet.

Těšíme se, až se staneš naší další posilou... ;-)

Připojen obrázek.

PS: Neboj se, jsme si dobře vědomi rozdílu mezi člověkem a strojem - nečeká tě jen tupé vykonávání zadané práce, i ty o dostaneš možnost rozhodovat o bližším charakteru jednoho z aktuálních projektů!

Java › Zjištění, zda je program NAP…
4. 6. 2014   #190752

Už to zřejmě mám.
Zde je odpověď: 

while(!(dokonprvní == dokondruhé)||dokonprvní > dokondruhé){
prvníbod = vir.použitápaměť() - (javapaměť.totalMemory()-javapaměť.freeMemory());	
zkraťprvní = String.valueOf(prvníbod);
zkraťprvní = zkraťprvní.substring(0, 3);
dokonprvní = Long.valueOf(zkraťprvní);
užit.zastav(1000, chyba+"Pozastavení běhu programu."+konecchyby);
druhýbod = vir.použitápaměť() - (javapaměť.totalMemory()-javapaměť.freeMemory());
zkraťdruhé = String.valueOf(druhýbod);
zkraťdruhé = zkraťdruhé.substring(0, 3);
dokondruhé = Long.valueOf(zkraťdruhé);
System.out.print(".");
Java › Zjištění, zda je program NAP…
3. 6. 2014   #190669

#6 Flowy
Zřejmě si mě nepochopil.
Já nezjišťuji, kolik MŮJ program zabírá operační paměti, ale kolik JINÝ program zabírá ram.
Pro příklad: Potřebuji zjistit, jestli můj počítač zvládne hru World of Tanks - zkusím tento program, ten mi to zjistí.

Chápeš?

Java › Zjištění, zda je program NAP…
2. 6. 2014   #190665

#3 Kit
Mám zatím jediný nápad:

Pomocí rozhraní Sigar zjistím aktuálně načtenou paměť (zaokrouhlenou např. na megabyty) a pokud po uběhnutí určeného časového limitu se ve while cyklu objeví stejná hodnota v dané proměnné, program pokračuje v počítání, jinak se while cyklus dále opakuje.

RADĚJI PRAXE:

while(!(prvníproměnná == prvníproměnnáPoDalšímUběhnutí)){

                                       //Aby se do počítání nepletla ram, kterou používá můj program:
long prvníproměnná = volnáPaměť-(Runtime.getRuntime().totalMemory - Runtime.getRuntime().freeMemory());
užitečnosti.zastav(1000);
long prvníproměnnáPoDalšímUběhnutí = volnáPaměť-(Runtime.getRuntime().totalMemory - Runtime.getRuntime().freeMemory());

}

Máte lepší nápad?

Java › Zjištění, zda je program NAP…
2. 6. 2014   #190664

#3 Kit
Pro upřesnění: Program má za úkol zjistit (jak kompatibilitu, tak hardwarové, softwarové nároky), zda daná aplikace na onom zařízení bude běžet.
Tudíž potřebuje ke spočítání nároků naprosto "spuštěný" program.

Java › Zjištění, zda je program NAP…
2. 6. 2014   #190656

Zdravím,
dlouho si s tímto lámu hlavu.

Jak zjistím, že je program naprosto načten v operační paměti (zkrátka naprosto spuštěn)?
Vím, že existuje metoda isAlive(), ale ta mi zjistí, zda je proces spouštěn, nikoli naprosto načten.

Vážím si každé odpovědi.

Java › Sigar API - ClassNotFound Ex…
13. 5. 2014   #190135

#2 Flowy
Díky :-}.
To, že mám jar (není myšleno jako prostředek na mytí nádobí :D) jsem zapomněl zmínit.
 

Java › Sigar API - ClassNotFound Ex…
13. 5. 2014   #190120

Zdravím,
dlouho si lámu hlavu s tím, jak přidat do mého projektu Sigar API (pro zjišťování informací o procesoru, paměti...).

Na internetu jsem hledal návody, ale nepomohli.

Pracuji v Eclipse.

Díky za odpověď :-}.

cz111
Java › Vypsání věty s mezerami
24. 9. 2013   #181615

Zdravím,
tak minulé jsem potřeboval pomoc s Random, dnes zase potřebuji se Stringem a ThrowFor.

MÁ POTÍŽ:
Dalo by se říci, že potřebuji vytvořit pravopisné cvičení.
Postupoval jsem takto:

System.out.println("Teď stiskni libovolný NumPad pro odpykání trestu.");
switch(zamol.nextInt()){
case 1656:
break;    
default:
System.out.println("");
Satanáš();
}}
public static void NechTtěla(){
System.out.println("Zrovna tento NumPad jsem nechtěla!");
try {
    Thread.sleep(3200);
    
} catch (InterruptedException k){
}
System.exit(0);
}
public static void Satanáš(){
        System.out.println("");
        System.out.println("Doplň (i rozlušti) pravopisé cvičení:");
        System.out.println("S m_m cv_čen_m mus_m v_držet cel_ t_den.");
        System.out.println("");
        try {
            Thread.sleep(4800);
            
        } catch (InterruptedException k){
        }
        System.out.println("Doplňované 'i', či 'y' odděluj čárkou.");
        System.out.println("Příklad: y, y, í, i, ý.");
        System.out.println("Teď to zkus ty:");
string=zamol.next();
if(string.equals("ý, i, í, í, y, ý, ý")){
System.out.println("Výborně!");    
}
else if(string.equals("y, i, i, i, y, y, y")){
    System.out.println("A co diakritika?");
}
else{
    System.exit();}}

Pokud zadám třeba "komlnojhk", program vybere volbu else, tak to má být.
Ovšem, pokud zadám "Halóó, Sáro!" (kde není slovo souvislé, ale kde je mezi slovy mezera), tak se mi objeví: Scanner.ThrowFor() line: not available.
Na internetu jsem hledal tři dny, ale nic mi nefungovalo.

Děkuji za odpověď.

PS: String mám typu Static.

Java › Potíže s Random
29. 8. 2013   #180883

Opravdu ti moc děkuji, bez tebe by můj program velice ochabl :-).

Java › Potíže s Random
29. 8. 2013   #180876

Zdravím,

chtěl bych vás poprosit o pomoc.

Když jsme vytvořil metodu Random, tak vše funguje dobře (vypíše se buď 1, nebo 0).

Ovšem já potřebuji Random napojit na text.

Ukázka z konzole:

1

VYHRÁL JSI!

0

VYHRÁL JSI!

Ovšem, já u 0 potřebuji "prohrál jsi!".

Kódy, které jsem použil:

public static void NádobičkaNáhodička1(String molk){
        System.out.println(molk);
        NádobičkaNáhodička1();}
    

public static void NádobičkaNáhodička1(){
    Random štvoun = new Random();
int bednička = štvoun.nextInt();
       if (bednička == 1);
       try {
        Thread.sleep(2500);
        } catch (InterruptedException e) {

        }
    System.out.println("PROHRÁL JSI!...");
    try {
        Thread.sleep(4000);
        } catch (InterruptedException e) {

        }
    System.out.println("Tedy...");
    try {
        Thread.sleep(2000);
        } catch (InterruptedException e) {

        }
    System.out.println("VYHRÁL JSI!!!");

...

 if (bednička == 0);
    try {
        Thread.sleep(2945);
        } catch (InterruptedException e) {

        }
System.out.println("VYHRÁL JSI!!!");
try {
    Thread.sleep(5000);
    } catch (InterruptedException e) {

    }
System.out.println("Za odměnu dostaneš...");
try {
    Thread.sleep(3000);
    } catch (InterruptedException e) {

    }
System.out.println("Možnost...");
try {
    Thread.sleep(3000);
    } catch (InterruptedException e) {

    }

...

Předem děkuji moc za pomoc, jsem začátečník a nevím si s tím rady :-).

Java › Výběr odpovědi
14. 4. 2013   #174959

Díky :-).

Java › Výběr odpovědi
8. 4. 2013   #174646

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak vytvořit výběr odpovědi.

Příklad: To nikdy - pro výběr této odpovědi stiskněte V

Ještě si to rozmyslím - Pro výběr této odpovědi stiskněte S

Souhlasím - Pro výběr této odpovědi stiskněte P

Po výběru jedné z těchto odpovědí by přišla reakce od druhé osoby (reakce by se odvíjela od zvolení odpovědi.)

Zjednodušeně řečeno tak, jako u serie Mass Effect.

Děkuji za odpovědi.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý