Anonymní profil Berri – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Berri – Programujte.comAnonymní profil Berri – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 158.193.86.–

CJ
Java › Zoznam
8. 5. 2015   #202033

ADT zoznam

CJ
Java › Zoznam
8. 5. 2015   #202030

Je mozne spravit datovu strukturu zoznam implementovany pomocou pola tak aby metody pridaj a odober prvok z lubovolnej pozicie boli vzdy O(1) lebo potrebujem O(1) no dokazem to spravit O(1) len v najlepsom pripade ale v najhorsom to bude O(n)?

CJ
Java › Pole
1. 5. 2015   #201867

Ako je mozne vlozit do pola medzi 2 prvky napr. na indexoch 1 a 2 dalsi prvok?

Berri
Java › Výmena prvkov
23. 4. 2015   #201690

Ako vymenim prvky v LinkedListe ked tam mam ulozene prvky 130,140,60... na poziciach postupne 0,1,2 a ja ich chcem pomocou metody ulozit na pozicie 0,1,2 od najväcsieho prvku po najmensi cize 140,130,60... ?

Berri
Java › UML diagram
17. 4. 2015   #201509

#5 Berri
alebo kompoziciou kosostvorec pri App?

Berri
Java › UML diagram
17. 4. 2015   #201508

#4 ingiraxo
akym vztahom mam spojit App s AppList asociaciou od AppList?

Berri
Java › UML diagram
17. 4. 2015   #201503

#2 ingiraxo
UtvarList dedi tiez od Utvar?

Berri
Java › UML diagram
17. 4. 2015   #201495

Ako upravim tento diagram tried tak aby

1.Aplikácia bola schopná spočítať a vypísať počty jednotlivých typov útvarov
2.Aplikácia podporovala nielen základné útvary, ale aj zložitejšie obrázky poskladané zo základných útvarov alebo obrázkov?

Připojen obrázek.

emdzej
Java › Otazka
16. 4. 2015   #201469

#13 ingiraxo
Ked pridavam prvok do zoznamu na konkretne miesto a vyuzivam pri tom cyklus for tak zlozitost je O(n)?

emdzej
Java › Otazka
16. 4. 2015   #201467

Ten iterator je tam kvoli tomu aby zlozitost bola O(1)? Ked pouzijem cyklus for v metode tak zlozitost nemoze byt O(1)?

hazard
Assembler › Program
5. 2. 2015   #198823

Ako vytvorim program ktory mi dovoli zadat text na obrazovku z klavesnice a ktory moze obsahovat len male, velke pismena a cisla pricom prvy znak je velke pismeno a ked zadam nieco ine tak ma upozorni? Vyuzivam 32-bitovy procesor Intel

Vytvoril som toto ale neviem ako na to aby prvy znak mohlo byt len velke pismeno

INCLUDE Irvine32.inc
.data
Retaz DB " Nepovolene znaky ",0ah
Heslo DB 20 dup(?)
.code
main PROC

mov edx,offset Heslo
mov edi,0
mov ecx,20

Cyklus:
call readChar
call writeChar
cmp al,'z'
ja Nieje
cmp al,'0'
jb Nieje
mov [edx+edi],al
inc edi
loop Cyklus

Nieje:
jecxz Nic
mov edx,offset Retaz
call writeString

Nic:

exit
main ENDP
END main
hazard
Číslicová technika › Hľadanie hazardov
26. 1. 2015   #198373

#2 KIIV
Prave ze to som pozeral a tam sa to riesi len pomocou mapy ale tu mapu nemam

hazard
Matematika › Integrál
16. 12. 2014   #197314

Cavte ako vyriesim takyto integral

? Rozlozim na parcialne zlomky?

ukulele
C / C++ › Hra
15. 12. 2014   #197312

#54 Profesor
tak to je velka sranda aj s bujakom 2 komici

ukulele
C / C++ › Hra
15. 12. 2014   #197309

#51 Profesor
Nevydavaj sa za niekoho to som nemal v plane nikde posielat

ukulele
C / C++ › Program so vstupom
20. 11. 2014   #196265

Este raz mozno zrozumitelnejsie

Zadam text pomocou klavesnice (napr. BA ktoremu zodpoveda cislo 10 alebo cd ktoremu zodpoveda 23...) potom ho ulozim do pola znak1 a potom chcem ten text pomocou switchu prekonvertovat na dane cislo 10,23... a ulozit do premennej int v tvare 10,23... dakujem

ukulele
C / C++ › Program so vstupom
20. 11. 2014   #196264

Mam taky kod ktory nie je uplny ale mam otazku.

Ako dokazem precitat z klavesnice text (napr. BA ktoremu zodpoveda cislo 10) potom ho ulozim do pola znak1 a chcem ten text ulozit do premennej int cislo v tvare 10 dakujem

#include<iostream>
#include<string>

using namespace std;

int main(){

	cout << "Zadajte 2 pismena:" << endl;

	char znak1[3];
	char znak2[3];
	cin >> znak1 >> znak2;

	cout << "\n";

        int cislo = 0;
	int cislo2 = 0;
	int poms = 0;
	int pomr = 0;
	int pomn = 0;
	int pomd = 0;

	for (int i = 0; i<3; i++){
	switch (znak1[i]){
	case 'A':
	case 'a':
		cislo = 0;
		break;
	case 'B':
	case 'b':
		cislo = 1;
		break;
	case 'C':
	case 'c':
		cislo = 2;
		break;
	case 'D':
	case 'd':
		cislo = 3;
		break;
	case 'E':
	case 'e':
		cislo = 4;
		break;
	case 'F':
	case 'f':
		cislo = 5;
		break;
	case 'G':
	case 'g':
		cislo = 6;
		break;
	case 'H':
	case 'h':
		cislo = 7;
		break;
	case 'I':
	case 'i':
		cislo = 8;
		break;
	case 'J':
	case 'j':
		cislo = 9;
		break;
	default:
		cout << "Zadali ste zle pismeno." << endl;
		break;
	}

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý