při překladu
#pragma once
#include "stdio.h"
#include "stdlib.h"
#include "string.h"
#include "ev_car.h"
při překladu
#pragma once
#include "stdio.h"
#include "stdlib.h"
#include "string.h"
#include "ev_car.h"
#7 hlucheucho
Ahoj, snažím se o něco podobného
mám strukturu tu chci vždy při změně uložit do souboru a při zapnutí programu ju načíst ze souboru do struktury
zatím bojuji s načtením do struktury
motivoval jsem se tímto:
po stisknutí tlačítka provede toto:
#define SIZE 128
char radek[SIZE];
FILE *fp;
fp = fopen("data.txt", "wb");
while (NULL != fgets(radek, SIZE, fp)
{
}
fclose(fp);
ale to while mi furt vyhazuje chybu a nevím proč (Visual studio 2013)
Struktura
typedef struct t_auto
{
char znacka[30];
char model[20];
char palivo[20];
int rok;
int cena;
int km;
int id;
}
a_auto;
poradí někdo jak by vypadalo načtení do struktury a pak zase uložení?
nebo je nějaká možnost jak uložit strukturu aby i po zapnutí bylo vše uloženo a dalo se to editovat?