Anonymní profil peter – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil peter – Programujte.comAnonymní profil peter – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:1f7:51b7:b3...–

peter
C / C++ › v cem? programovani gpu, jpe…
27. 7. 2015   #203854

Takhle, dik, poznacim si to k materialu. Zatim jenom sbiram, protoze jsem zrovna zatizen jinym problemem. Treba to vyuziji.

peter
C / C++ › v cem? programovani gpu, jpe…
27. 7. 2015   #203853

CUDA nepotrebuji, CUDA ten plugin uz ma naprogramovany. To sem si uz vygoogloval predem.
http://www.fastcompression.com/…uda-jpeg.htm

Ja to prave potrebuji pro Amd a Intel.
Nasel jsem si nejaky priklad s jpeg library (jpegsr9a.zip) a koukam, ze to nebude uplne jednoduche :)

Totiz, bezi presne o to, co pises, o rychlost. Jpeg se dekomprimuje do pc-ramky a z tama se to souka pres sbernici do gpu-ramky. Coz je pri 4000x4000 texture strasne moc megacu (3x4x4x1.000.000=64M bmp - asi 2M jpeg). Kdezto, kdyby si to dekomprimovalo primo GPU, tak pres sbernici tece jen par megacu jpeg.
Docela mne prekvapilo, ze do ted se to nedekoduje na gpu, ze to delaji jen nektere karty. Sbernice ma omezeny datovy tok.
A nektere hry to tusim dekoduji na disk nebo cosi dlouho sroti s diskem. Treba Poe nebo Teso. Clovek ma 6G ram, 7.200 otacek a on sroti s diskem kolem 2-5 min.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý