No, narazil jsem ted na takovou zajimavost. Spousta her pouziva dekomprimaci obrazku do pameti pc a to pak souka pres sbernici na pamet v grafice. Sbernice ma urcite limity datoveho toku. Takze jednak muze procesor nestihat dekomprimovat obrazky a pak tez sbernice prenaset. A k tomu to, co jsem uz psal, disk, disk-swap, prehrivani grafiky, prehrivani disku, zavirovany pc...
Nedavno vysel clanek o pameti ssd 3dxpoint (pamet/disk), pry uz pristi rok prvni kousky (256G za 80.000 pro servery). Pokud propoji intel cpu+ssd_pamet+grafika do jednoho cipu, tak se mame na co tesit, pak pofrci spousta her jako blesk. A takove ty diskove krabice s rotujicimi plotynkami pujdou rychle do sberu. :)
Miki - Bys musel napsat vic. Treba mas spatne nastaveni hry. Nebo spoustu problemu delaji programy jako icq, skype, avg, defrag, win-update, torenty a jine smejdy brzdici vykon.
V Lol mam treba min efekty, vyply zvuk a na nvidii tam je 150 fps, ktere klesa tak max na 40-60fps pri soubojich. Kdyz vytahnu nb ze zasuvky, tak se to prepne na uspornejsi intel grafiku, fps asi 130, pri zatezi 20 a mene, a uz to viditelne cuka a seka se. V Lol maji nejaky spatny zvukovy system, ze to vyrazne ovlivnuje vykon. A ten graficky stoji uplne za prd, proto mam i to min nastaveni, raci.