- Záleží, jak sis uložil hráče do souboru (je to CSV soubor nebo co to je?)
- Je to tvůj soubor, takže znáš i jeho strukturu, takže jak sis je tam uložil tak si je načti nebo-li naparsuj, například pokud máš co řádek to jeden hráč, tak si načteš řádek, rozdělíš si ho na jednotlivé hodnoty například podle středníků nebo jiného oddělovače
- když máš hodnoty načtený v nějaký kolekci tak si je přesypeš do toho listview
Příspěvky odeslané z IP adresy 176.74.134.–
Možností je spousta. Můžeš například využít komponentu Timer a nastavit si čas. Timery jsou dva.
Tady máš odkazy na dokumentaci a můžeš si vybrat, který je pro tebe vhodnější.
https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/util/Timer.html
https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/javax/swing/Timer.html
Jiná možnost je použít vlákna nebo úplně jiná implementace...
#9 Rikimaru
Předpokládám, že někde budeš mít něco jako je tohle:
JButton button = new JButton("Zpět");
Pak už ti stačí tam přidat ten handler (u swingu se tomu nadává action listener).
button.addActionListener(new ActionListener()
{
@Override
public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
// nějaká akce co se má stát při kliku na tlačítko
}
});
Samozřejmě ještě pak můžeš to rozhraní implementovat a předat tam místo anonymní třídy, instanci nějaké svojí třídy.
#3 cheki
Tak by to být nemělo. Měl bys využít dědičnosti a především můžeš využít scene builder a tím si ušetříš dost práce a hlavně návrh gui bude rychlejší.
Odkaz na stažení aktuální verze scene builderu:
http://gluonhq.com/labs/scene-builder/#download
Tady je pěknej návod jak využít právě fxml:
http://www.itnetwork.cz/java/javafx/java-tutorial-uvod-do-javafx
Když si navečer vzpomenu tak ti sem hodím i ukázku kódu.
Napíšeš ji nebo si ji zkopíruješ a vložíš do konzole...
příklad v linuxu:
/home/user/soubor.txt
příklad ve windows:
c:/slozka/soubor.txt
Zadat soubor je napsat KOMPLETNÍ cestu k souboru na disku. Mě to ten soubor normálně přečetlo byť to na něčem zkolabovalo. Výjimku sem nějak neřešil, protože na to nemám čas ani chuť něco opravovat. Navíc sem tomu plivnul první textovej soubor, co sem na disku viděl, takže to třeba vyhodilo výjimku správně.
Tolik k zadání souboru.
A k té chybě: Spolu s chybou ti to vyhodí stack trace... Ten ti řekne na kterým řádku se chyba stala. Podle popisu metod a jejich chování najdeš na čem to selhalo. Případně ten stack trace hoď sem pokud si s tím nevíš rady.
Btw. čeho vlastně chceš dosáhnout? Učíš se programovat?
Jakou chybu ti to vyhodí? Je ta cesta k souboru správně?
Jsi si jistý, že je ten program správně?
Tj. pro nějaký příkladový soubor to vyhodí očekávaný výsledek? (Právě na tohle sou super unit testy)
Možná by stačilo pouze postupovat podle toho, co je v kódu a co ti program říká abys udělal...
Tj. napsat tam cestu k tomu souboru k analýze...
#10 Michal
Nebylo to myšleno ani jako úrážka ani jako poklona. Prostě jen upřímná odpověď. Opravdu si myslím, že vydávat se cestou vlastního enginu je dnes už pro většinu lidí zbytečné. Jsou tu kvalitní hotové enginy, za kterými stojí i hromada velmi zkušených lidí.
Samozřejmě, že jako procvičení proč ne. Určitě to stojí za to si to zkusit. Jen jsem měl pocit, že se chceš víc soustředit na hru než na matematickou teorii.
#9 Kit
Použít rovnost na shodnost objektů lze jen v případě, když tě vůbec nezajímá jejich obsah. Ale pokud chceš opravdu vědět zda dvě instance třídy jsou shodné a tím shodné myslím, uchovávají stejná data, tak == použít jednoduše nemůžeš. Viz. v javě porovnání přes rovnost na stringu a to samé v C#.
Plus equals musí splňovat několik podmínek aby byla správně napsaná a fungovala.