#18 q
aha toho jsem si nevšiml :(
a jak to ted opravit ,tak aby to konečně šlo ,tak jak by to mělo jít?
Dík moc
#16 q
jakš tak jo ,ale já tam v tom projektu mám více formulářů ,takže na to krokování vidím jen formulář 1 a pak se jen ukážou takový 3 řádky příkazů v main.
static void Main()
{
Application.EnableVisualStyles();
Application.SetCompatibleTextRenderingDefault(false);
Application.Run(new Form1());
}
ale i tak pokud přepínám hráče při každém kliku ,tak se museli při každém kliku přeci přepínat i u toho původního projektu ,jak jsi mi ho upravil a přidal jsi toho pc hrace ,ale tam to funkuje úplně bezvadně a také tam nemáš nikde nemáš ošetřený to kliknutí (alespon ho tam nikde nevidím :D).
Navíc vždyt ta metoda PcPlay(); Přeci proběhne jen jednou a teprve když proběhne ,tak se ta hodnota hrač změní opět na tu původní hodnotu.Zkoušel jsem i cyklus ,ale moc to nechápu proč to přepíná hráče při každém kliku vždy to má přeci přepnout hráče až po druhém kliknutí na picturebox --> to si tam mám založi proměnou ,která bude sčítat kliknutí a teprve až když se kliknutí bude rovnat 2 ,tak se hráč přepne?Pokud ano ,tak jaktože to v tom původním projektu není a funkuje to bezproblému? :D
Dík moc