Ahojte, vie mi niekto poradiť s animáciou pohybu robotickej ruky v 3ds max?
Popis: Mechanická ruka je prepojená a všetky ,,kĺby,, fungujú a držia pohromade. Koncovým bodom (kde je zváračka) viem normálne pohybovať lineárne po osiach ako len chcem, ale keď si zvolím v animácií cestu z bodu A do bodu B - tak ten koncový bod kde je zváračka sa nepresunie po jednej línií ale trajektória vytvára mierny oblúk.
Ako nastavím aby sa tie ramená vo svojich kĺboch otáčali - prispôsobovali tak aby koncový bod mohol ísť lineárne -po jednej osi?
Ukážka vo videu.
Najskôr stým hýbem ako chcem a koncový bod sa drží jednej osi od bodu A po bod B - keď spustím výpočet teda animáciu, tak koncový bod sa dostáva do bodu B po oblúkovitej trajektórií :/
Ďakujem za radu
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.173.171.–
awsedr9