Ahojte, robim re-make hry Pong a neviem ako si poradim problemom ,ze ako odrazim loptu. Napriklad ked dopadne na stred tak chcem aby isla rovno ,proste aby to nebolo len zmenenie hodnot na osi na opačnú. Je mi jasné že to bude niečo s cosinusom a sinusom ,ale neviem ani aky uhol tam je.Vedel by mi niekto vysvetlit ako sa to robi? Vdaka
Příspěvky odeslané z IP adresy 78.98.20.–
Twit
Twit
Aha,no tak celkom chapem. Chcem sa este spytat,ak by ste mi vedeli poradit ako zrezem nejaku kocku alebo iny 3D utvar v Unity? Napriklad keby som chcel nejaku naklonenu rovinu,viem ze by sa to dalo len spravit rovinu a natocit ju ,ale chcel by som to radsej nejako obrezat. Vdaka :)
Twit
Ahojte,hrám sa s Unity a Csharpom ,som len začiatočník,základy z programovania mám,no chcem sa spýtať na tento kód.
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class PlayerController : MonoBehaviour {
private Rigidbody rb;
public float sila;
// Use this for initialization
void Start () {
rb = GetComponent<Rigidbody>();
}
// Update is called once per frame
void FixedUpdate () {
float horizontal = Input.GetAxis("Horizontal");
float vertical = Input.GetAxis("Vertical");
Vector3 move = new Vector3(horizontal,0.0f,vertical);
rb.AddForce(move*sila);
}
void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if (other.gameObject.CompareTag("Gem"))
{
other.gameObject.SetActive(false);
}
}
}
A to konkrétne,prečo musí byť jedna premenná public a druhá private.Vďaka