Díky moc :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 178.255.168.–
if x == "I":
vyberP = "id"
query = "SELECT * FROM adresarKontakty ORDER BY %s" % vyberP
cursor.execute(query)
rows = cursor.fetchall() for row in rows:
print(u" {0:>3} {1:>15} {2:>15} {3:>10} {4:>20} {5:>20}".format(*row))
Zdravím, zajímá mě, co znamenají ty tuples u print. Může mi to prosím někdo vysvětlit?
Jop, to funguje :)
Hele díky moc, ještě nejsem moc zkušenej programátor tak se musim ptát :D
Ono je to těžký, když nepošlu kód...
http://www.codeskulptor.org/#…
Zdravím, mám takový problém s BlackJackem v Pythonu.
Potřebuju pomoct s tím, že PC má mít jednu kartu otočenou a druhou ne. Daří se mi udělat to, že má obě karty otočené:
v def kresli(canvas):
jeho_ruka.draw((100,100), canvas, not konec_tahu, back = True) - tak to back = True znamená, že jsou otočené.
Pak jsem ještě zvládl udělat, že bude otočená jedna karta, ale bude otočená i u hráče...což je taky na nic
To jsem udělal přes třídu Ruka v def draw(self, pos, canvas, ja) jsem si přidal
if (i == 0):
back = True
elif konec_tahu:
back = False
else:
back = False
to jsem navíc musel umazat back = True z def kresli(canvas) jeho_ruka.draw((100,100), canvas, not konec_tahu)
No a já bych teda potřeboval, aby jen PC měl jednu kartu otočenou a druhou ne.
Předem díky,
Vasary
Zdravím,
mám úkol do školy, a to udělat hru Pong. Hra mi jde, všechno funguje, ale potřeboval bych vědět, jak mám udělat, aby hra nezačal rovnou po spuštění programu, ale aby se na obrazovce objevilo "Press any key to continue" nebo něco takového. BTW. zatím to programujem jen v codeskulptor.org.
Dík moc.
Vasary
#Pong hra
import simplegui
import random
height = 400
width = 600
score_1 = 0
score_2 = 0
ball = 10
ball_vel = [random.choice([-3,3]),random.choice([-3,3])]
bod1 = [width/2, height/2]
bod2 = [0,0]
palka_width = 10
palka_height = 60
palka1 = height/2
palka2 = height/2
p2 = palka_height/2
vp1 = 0 #rychlost palka1
vp2 = 0 #rychlost palka2
def click():
global message, bod1, ball_vel, score_1, score_2, palka1, palka2
bod1 = [300,200]
ball_vel = [random.choice([-3,3]),random.choice([-3,3])]
score_1 = 0
score_2 = 0
palka1 = height/2
palka2 = height/2
def klavesaON(key):
global bod1, vp1, vp2
if (key == simplegui.KEY_MAP["up"]):
vp2 = vp2 - 3
if (key == simplegui.KEY_MAP["down"]):
vp2 = vp2 + 3
if (key == simplegui.KEY_MAP["w"]):
vp1 = vp1 - 3
if (key == simplegui.KEY_MAP["s"]):
vp1 = vp1 + 3
def klavesaOFF(key):
global vp2, vp1
if (key == simplegui.KEY_MAP["up"]):
vp2 = 0
if (key == simplegui.KEY_MAP["down"]):
vp2 = 0
if (key == simplegui.KEY_MAP["w"]):
vp1 = 0
if (key == simplegui.KEY_MAP["s"]):
vp1 = 0
def draw(canvas):
global palka2, bod1, ball_vel, score_1, score_2
#vykresleni skore a stredove cary
canvas.draw_text(str(score_1), [width / 2 -40,40],48,"green")
canvas.draw_text(str(score_2), [width / 2 + 20,40],48,"blue")
canvas.draw_line([width/2,0], [width/2,height],4,"Grey")
global palka1
palka1 = palka1 + vp1
palka2 = palka2 + vp2
canvas.draw_line([0,palka1 - p2], [0,palka1 + p2], palka_width, "green")
canvas.draw_line([width,palka2 - p2], [width,palka2 + p2], palka_width, "blue")
if (palka1 - p2) <=0:
palka1 = p2
if (palka2 - p2) <=0:
palka2 = p2
if (palka1 + p2) >=height:
palka1 = height - p2
if (palka2 + p2) >=height:
palka2 = height - p2
if ((bod1[0] - ball) <= 0+palka_width/2):
if (bod1[1] <= palka1 + palka_height/2) and (bod1[1] >= palka1 - palka_height/2):
ball_vel[0] = -ball_vel[0]
if ((bod1[1] - ball) <= 0):
ball_vel[1] = -ball_vel[1]
if ((bod1[0] + ball) >=width-palka_width/2):
if (bod1[1] <= palka2 + palka_height/2) and (bod1[1] >= palka2 - palka_height/2):
ball_vel[0] = -ball_vel[0]
if ((bod1[1] + ball) >=height):
ball_vel[1] = -ball_vel[1]
if (bod1[0] - ball/2) <= 0:
bod1 = [300,200]
ball_vel = [+3,random.choice([-3,3])]
score_2 = score_2 + 1
palka1 = height/2
palka2 = height/2
if (bod1[0] + ball/2) >= width:
bod1 = [300,200]
ball_vel = [-3,random.choice([-3,3])]
score_1 = score_1 + 1
palka1 = height/2
palka2 = height/2
bod1[0]= bod1[0] + ball_vel[0]
bod1[1]= bod1[1] + ball_vel[1]
global bod2
bod2= [bod1[0] + 50, bod1[1] + 10]
tloustka = 3
canvas.draw_circle(bod1,ball,3,"pink", "white")
frame = simplegui.create_frame("Home", width, height )
frame.add_button("Reset", click)
frame.set_draw_handler(draw)
frame.set_keyup_handler(klavesaOFF)
frame.set_keydown_handler(klavesaON)
frame.start()