import java.awt.event.ActionEvent;
Jop, měl jsem tam tohle, a nějak jsem to přehlídl.
Díky, už to funguje!
import java.awt.event.ActionEvent;
Jop, měl jsem tam tohle, a nějak jsem to přehlídl.
Díky, už to funguje!
Ahoj, hraju si s FX, docela sranda, akorát mi to teď hází cannot resolve symbol a já vůbec netuším, proč.
Jedná se o Button, mám k tomu přes fx:controller připojenou třídu, v které vytvořím metodu btnLoginAction...metoda se tváří ok, ale hází to chybu a v fxml pořád Button svítí červeně.
onAction="#btnLoginAction"
@FXML
private void btnLoginAction(ActionEvent actionEvent) {}
hm asi kouknu na nějakou jinou knížku, ale díky ti!
btw, od Herberta Schildta
Projíždím knížku Javy, abych ty základy zase pochytil a je tam příklad, je třída, ta má nějakou private, další třída z ní dědí a s tou proměnou nějak pracuje, výpočty, pracuje s ní skrze právě gettery/settery.
A tohle by se jak řešilo skrze konstruktory? :D
A jak to funguje při dědění? Když mám třídu, v ní něco private a potřebuju to dostat do třídy, která z ní dědí? Tam se to pak řeší přes protected?
Ale tak občas se musí hodit, ne? Jinak by to neexistovalo :D
Ahoj mistři, bohužel jsem na Javu zanevřel a teď mi jaksi některé věci unikají..a proto jsem zde, abych si doplnil znalosti :D
O co mi jde, potřebuju vysvětlit gettery, settery a konstruktor.
Ok, když mám něco private, vygeneruj gettNeco settNeco.. a pak to neco můžu nastavit přes objekt.settNeco(neco)...
Jenže to samé můžu udělat pře konstruktor... takže se tážu, proč vlastně co a kdy použít? Uvedu kódy.. Jsem z toho trošku mimo, protože nevím co vlastně mám použít..i když co jsem se dočetl, tak když mám v třídě něco private..tak se používají settery/gettery..ale vždyť tu práci udělá i konstruktor, tak jsem z toho blázen :D
Snad jsou kody v pohodě-bez chyb, píšu to tak narychlo, tak snad mě někdo pochopí :)
public String getZeme() {
return Zeme;
}
public void setZeme(String Zeme) {
Zeme = Zeme;
}
//konstruktor třídy Planety
Planety(String Zeme){
this.Zeme = Zeme;
}
No a pak instance..
Planety VypisPlanet = new Planety("Země");
Anebo, Země nastavit přes settery.
VypisPlanet.settZeme("Země")