Anonymní profil Michal Čížek – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Michal Čížek – Programujte.comAnonymní profil Michal Čížek – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2a00:1028:83bc:247e:29ee:...–

Michal Čížek
C / C++ › error: C2653 DX není třída n…
12. 4. 2017   #215555

Jsou tam ještě nějaký chyby s pády, ale ten vyřeším až budu mít čas.

Michal Čížek
C / C++ › error: C2653 DX není třída n…
12. 4. 2017   #215554

Zkompilováno, problém byl, že GameObject obsahoval ukazatel na třídu, kde byla původně umístěn ukazatel na cameru. Trochu jsem si pohrál škatule, škatule hejbejte se a instanci camery jsem umístil do míst, kde mám všechny gameobjekty. A trochu jsem ještě vyřešil problém s #include, který jsem trochu narušil.

Michal Čížek
C / C++ › error: C2653 DX není třída n…
12. 4. 2017   #215552

Dobrý den, program je trochu složitější na sdílení. Jde o to že mám třídu Camera. Camera byla původně samostatná třída, ale kvůli sjednocení jsem ji upravil tak, že je odvozena od virtuální třídy GameObject a ta je odvozena on jiné třídy a navíc obsahuje ukazatel na třídu, která je součásti knihovny třetí strany. Na třídě Camera jsem vypsal všechny rozhraní z odvozené třídy (virtual void Render()=0 pro příklad) a odstranil všechny const a inline pro jistotu. Jde o to, že mi to hlásí chybu z názvu vlákna při kompilaci. DX je namespace, které obsahuje třídu, kde je třída Camera poprvé použita jako členský ukazatel. Před úpravou třídy Camera to bylo v pohodě. Compilátor v třídě Camera nehlasí žádnou chybu, ale byla tam červená vlnovka v místech, kde jsem použil funkce z GameObject, které využivaly členy z té třídy třetí strany. Stačilo jenom odstranit ty const na konci metody. Ale chyba bude někde na kameře nebo v odvozených třídách. 

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý