#5 Radek Chalupa
Už jsem to vyřešil globálními konstantními proměnnými typu 'std::string' vloženými před definice funkcí. V samotných funkcích pak jen odkazuju na tyto proměnné. Funguje to :)
A ikonka je nastavena :)
Zdravím. Dělám si konzolovou aplikaci (bude to robotický editační nástroj Wikipedie - jeho použití ještě budu chtít diskutovat na Wikipedii, včetně implementace, nicméně si dělám základní skelet = rozeznávání příkazů). Abych nepsal stejný kus kódu (řetězce) do více částí programu, založil jsem si soubor Resources, kam si napíšu řetězce, které se opakují (jsou ve více částí programu - především tam, kde je program větven). Jenže jsem narazil na problém: konzolová aplikace je standardně neimportuje. Google si neví rady, nikde jsem se nedozvěděl, jak mám Resources do projektu přidat, aby to fungovalo.
Tento kus kódu je červeně podtržený:
System::Resources::ResourceManager^ rm = gcnew System::Resources::ResourceManager(GetType());
Červeně VS podtrhává 'System', jelikož nerozezná namespace, a ještě konstruktor 'gcnew' včetně proměnné 'rm'.
Navíc chci přidat ikonu. Vím, že by to mělo jít i pro aplikaci určenou pro příkazový řádek. Jenže nevím, jak na to. V aplikaci Windows Forms stačilo nastavit ikonu projektu (C#), ale v projektu příkazové řádky (C++) jsem nenašel v nastavení projektu možnost pro změnu ikony.
Prosím, poradíte mi? Kromě těch řetězců bych rád přidal i ikonu (nejen pro tento projekt). Zde jsou includy pro můj program:
#include "stdafx.h" #include <conio.h> #include <windows.h> #include <cstdio> #include <iostream> #include <string> #include <vector>
Ještě jednou prosím, jak se dají použít Resources v konzolovém programu v C++?
Díky moc. Program se už zkompiloval :) Sice při spuštění hází chybu, ale to už vyřeším s profesorem.