Vis, problem je v tom, ze programovani je ta otrocina, piplacka, hodinarska prace. Neco jako uklizeni. Nikdo to nechce delat, protoze je to moc namahave. Takze, pokud tomu cloveku se nechystas vse odpracovane hned zaplatit, aby mel z ceho zivit rodinu, proc by to delal? Uvedom si, ze spousta lidi ma hypoteku na dum. Z ceho ji zaplati, kdyz ti bude 1 mesic programovat hru? Dyt mu dum seberou. Pak je mu to uz na prd. A tez to muze cele skoncit fiaskem a nedostane nic. Tez mu to muzes ukrast a bez smlouvy se bude tezko dokazovat, ze je to jeho. Ikdyz to je v podstate to nejmensi, styl programatora je nezamenitelny jako podpis.
Jak rikam, maximalne student, nadsenec. A vysledek pak prechytraci mala holka. Hackery ani nezminovat.
Pripadne ti to bude desne zatezovat server.
A neuvazoval jsi treba o jinem programovacim jazyku? Zrovna webove prenosove protokoly nejsou usporne. Takova nejnovejsi web technologie je RTC real-time-comunication (video, audio, data). Jinak bych sel spis do neceho jako UDP packety.
Jakoze http protokol ke kazdemu obrazku prida 1k. A po kazdem obrazku spojeni prerusi. resp, moderni prohlizece ted pouzivaji vice vlaken a nacitaji najednou. A tez se to zipuje po baliccich, pokud ma server zapnute zipovani. Ale v kazdem pripade je tam fura balastu v hlavickach.
To RTC to resi jinak. Spoji vzdy jen 2 uzivatele (peer-to-peer). Na serveru si potom ridis skupiny a logovani. Kdyz chce pak uzivatel poslat soubor, tak ho posila primo na ip toho druheho a uz to nejde pres server.
Kazdopadne, samotna logovaci cast a sprava uzivatelu je ta nejvetsi piplacka. Hra samotna uz je jednoducha vec, prace s tabulkami.