Zdravím,
hledáme grafika, co delá v Cineme 4D R17. Máme vlastní plugin do Cinemy, který upeče scénu nebo části scény do nového C4D projektu.
Plugin upeče textury, a vytvoří materiály a nastaví je na objekty, tak že jsou rovnou připravené vyexportovat do FBX souboru ze Cinemy.
V Unrealu máme plugin, který po exportu FBX do Unrealu, vytvoří materialy z textur, které jsou v FBX uložené nebo odkazované(pro textovový formát FBX souboru)
a automaticky vytvoří shadery.
Plugin ze Cinemi peče :
- color texturu s AO v alfě do diffuse color v FBX
- metalic, specular, rougness do height v FBX
- normalovou s výskovou(bump) nebo dispacement v alfě do Normalove v FBX
- alfu a pruhlednost zkombinuje do průhlednosti v FBX
- svítivost a osvětlení do emisivní v FBX
Metallic, specular a rougness je pečeno z odlesku na objektu v Cinemě. Není to stoprocentní protože, Cinemě se tyto textury pro objekt,
upéct nedají, musí se vytvořit materiály s hodnotamy odlesku na různých částech objektu, a upect jako barvu. Plugin to dělá automaticky.
Takže grafik ma celkem volnou ruku při texturování.
Plugin podporuje vícenasobné materiály a výběry v Cinemě.
Jsem programátor hobík, co hledá grafika, co má grafiku jako hobby a chtěl by ji zpenězit na Unreal Marketplacu a něco i vydělat,
než kreslit jenom pro radost, jednoho grafika už máme.
Kontakt: jeniksoft@jeniksoft.cz