Popremyslim o tom. Ale takhle na prvni pohled je to nesmysl. Pri prvnim pruchodu vim kterym 8-bitum patri ktere cislo. Po te se mi rozhodi pocet bitu pro jeden znak, zmeni se znaky. Ja tam ukladam i seznam znaku, ten taky neco sezere :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:258:ad7c:aa...–
Ok, tak napad byl dobrej, ale spatne jsem napsal pak kod, tak jen 0.8443.
array(3) { [0]=> int(352922) [1]=> int(297969) [2]=> float(0.84429137316461) }
A ted jsem se dostal na 0.818. Ale myslim, ze to je maximum pro tuto metodu.
array(3) { [0]=> int(352922) [1]=> int(288683) [2]=> float(0.81797961022549) }
Pro ten puvodni soubor to vyslo takto
array(3) { [0]=> int(33964) [1]=> int(28009) [2]=> float(0.82466729478271) }
2k z 30k usetrenych
Jo, jinak mi bracha napsal, ze je to vlastne podobne hledani stredu pro insert sort, kdy pulis cele pole do te doby, dokud je jeste, co pulit. Cim mene prvku, tim mene puleni. Takze jsem to vymyslel dobre. Ale musi to jit lip :)
Nejsou to nahodila data. Je to to nejhorsi z nejhorsich :) Zamichana data s temer nulovym opakovanim.
Vseta jsem mel 2 napady a dostal jsem se z 0.881 na 0.86044225069562. Coz je samozrejme nic, kdyz potrebujes 0.75 a mene :)