#73 Kevil
když neumíš nic z DirectX tak asi těžko napíšeš "něco". nicméně to co chceš je jednoduché a je to v podstatě úvodní příklad do výuky DirectX. Přesně podle vzoru na http://www.directxtutorial.com/…st.aspx akorát místo trojuhleníku budeš kreslit úsečky takže ty máš úsečku danou dvěma body P1(x1,y1), P2(x2,y2) a trojuhelník má 3 body. Takže zadáš P1(x1,y1), P2(x2,y2), P3(x1,y1), ano vidíš správně, úsečka se udělá tak, že dva body jsou v trojuhelníku stejné a protože programuješ v native C++ pod MS VS tak sem tě odkázal na Native DirectX příklady v C++, kdybys dělal v .NET odkázal bych tě na SharpDX, SlimDX nebo Unity3D knihovnu. Obávám se, že naprogramovat si to budeš muset sám. :)