#12 Jerry
a co se týče in-out proměnných no tak používej properties a máš to. jednu properties na in operace a jinou na out operace :) nebo se to dá ošetřit přetížením metod prostě v céčku de všechno nastotisíc různých způsobů a pak se v tom stejně nevyznáš když se k tomu musíš vrátit po roce... :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 2a00:1028:83be:235a:b018:5cdf:82ac:8f66...–
Jerry
Jerry
#1 Rtt
hele proč se zabejváš takovejma kravinama ? Prostě v té/nějaké metodě dané třídy dej "new" vytvoř si dynamickou proměnnou na hladě a vrať její ukazatel return-em a když opustíš metodu tak proměnná zůstane.
já už sem v nativeC++ nedělal ani nepamatuju ale mám pocit, že se smaže až když dáš delete na třídu/class, ve který je definovaná. Nicméně podle mě sou celý Interface class nesmysly co někdo vytvořil protože nevěděl jak dál. Vem si že třeba v C# muže interface class pouze obsahovat deklarace, které musíš vytvořit v následovníkovi, ale interface samotný nejde dynamicky změnit. Což je paradox, takže je to vlastně k ničemu protože když do metody, které je vyžadována nedáš potřebný kod tak se stejně všechno sesype.