Muzes pouzit neuronovou sit, ktera ze ziskanych dat udela nejake zavery, postupy.
Napr u rulety by ti urcil pravdepodobnost pro kazdou sazku. Priblizil by ses ale k tabulce, kterou uz ruleta ma vytvorenou matematicky.
U pokru by ti dokazal urcit pravdepodobnost, jake asi jsou dalsi karty, jake maji souperi. Opet znama metoda pocitani karet.
U vyherniho automatu (pokud ma definovany presny program ne uplne random) pri uprave programu neu. site by dokazal urcit pravdepodobnost, kolik her zbyva do vyhry.
U pc her dokaze algoritmus zjistit, jak je hrat, aby byl vysoky zisk.
Sledovat burzu s ruznymi znamymi faktory, sucho, destivo, pozdni sber urody a tak, to jde take.
Do urcite miry bys mel vysledky. Otazkou je, zda ten program chces ukrast nebo zaplatis jeho vyvoj 100.000 az 1.000.000 Kc. Zadny programator ti nebude 3 mesice ladit program zadarmo a vymyslet, jak by mel asi pracovat, co sledovat, jakym zpusobem.
Jestli chces neco jednoducheho, na pravdepodobnosti, vygeneruj si 1-n tiketu s 10 cisly a programem si secti, kolik z tveho tiketu se shoduje s tou nahodnou kombinaci. Dostanes pravdepododnost pro sazeni. Konkretne Sazka stastnych 10 pouziva spatnou jednu tabulku, kde mi vyslo vyhodne sazet shodu tusim 4 cisel. Pouzil jsem k tomu matematiku i generator tiketu.
Mimochodem, jsou snadnejsi podvody s vetsim ziskem nez se drbat s programy a matematikou.