Mne to bez tech #define ... , vyhazuje error, tak to tam zatim budu davat a jeste bych se zeptal jak pridat ikonu do .exe v ide to neni problem : SDL_Surface *icon=SDL_LoadBMP("resources/icon.bmp"); SDL_WM_SetIcon(icon,NULL); pry funguje i neco takovehoto : SDL_WM_SetCaption("Program",icon.ico); ja to vsak pouzivam jen k pojmenovani okna, namisto icon.ico ( musi to byt .ico) pisi normalne NULL, ale mne jde o oikonovani toho bin/Debug/ Program.exe, pamatuji ze se to delavalo pres resources.rc spojeneho se slozkou resources kde to .ico bylo, ale jak se to psalo a pridavalo uz nevim, na toto byl asi opravdu DevCpp lepsi ( tezko soudit )
Příspěvky odeslané z IP adresy 78.250.191.–
jozinzbazin
#19 KIIV
Mockrat dekuji, funguje to na jednicku, ale jeste bych se zeptal jestli to funguje i s jinymi knihovnami ( Glut, CImg ) ? ale patrne asi ano, nebot jde pouze o to nastaveni v C::B Projects a pridani tech #define ... etc ... ? , az bude cas vyzkousim, takze dekuji natisickrat