Anonymní profil peter – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil peter – Programujte.comAnonymní profil peter – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:258:3436:1011:b85e:ec2...–

peter
Python › Tkinter Game
6. 1. 2022   #389513

Vytvoris si pole, do ktereho ulozis data o balonech a stav, aktivni, neaktivni.
Toto pole pri kaztem tiknuti casu prochazis a vykreslujes balon nebo nic.

Pseudokod nejak takto
 

function bulletCreate(x,y) {return {x:x, y:y, visible:true, ...}} 
function bulletDraw(item) {canvas.drawImage(item.x, item.y, 'bullet')}
function targetCreate(x,y) {return {x:x, y:y, visible:true, ...}} 
function targetDraw(item) {canvas.drawImage(item.x, item.y, 'target')}

function casovacStart() {... kazdy X milisekund zavolej casovacAction }
function casovacAction() {
canvasClear();
for(i=0; i<10; i++)
  {
  if (list[bullets][i].visible) {bulletDraw(list[bullets][i])}
  }
n = 0
for(i=0; i<6; i++)
  {
  if (list[targets][i].visible) {targetsDraw(list[targets][i]); n++}
  }
if (n==1) endGame() // kdyz zustane jeden hrac, ukonci hru
... if bullet hit
}

list = array()
list[bullets] = array()
list[targets] = array()

function init()
{
for(i=0; i<10; i++)
  {
  list[bullets][i] = new bulletCreate(0,0)
  list[bullets][i].visible = false
  }
for(i=0; i<6; i++)
  {
  list[targets][i] = new targetCreate(0,0)
  }
drawGameBoard()
casovacStart();
}

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý