Nevim, zda se chapeme. Elipsu a polygon vykresluji od bodu x=+a, y=0, do bodu x=0, y=+b, atd, kvadrant 1, 2, 3, 4. V 1 je to ok. Bod 1 je ok, bod 2 je ok, ale v pripade modreho 5uhelniku je posunuty prave o 2px. A timpadem treti modry bod skoci kamsi dohaje proti tretimu cervenemu. A posledni bod se zobrazi u obou utvaru jinak. Cili, tady ti korekce o 2 px hraje velmi vyznamnou roli. A ani jeden z tech utvaru nema posledni stranu stejne velkou. Co s tim chces jako delat?
Jedine, co by slo, pouzit kruhove rozlozeni uhlu. A pak bude kazda strana jinak, jak je to videt na obrazku od pavla. V obou pripadech to proste bude jasne videt. Ale, mozna je to prave lepsi volba.
Zajimave by bylo videt, jak se zachova ten program na videu.
Jeste mne v praci napadlo vykreslit sinusovku na elipsu. Ale nevim, zda by to melo vysnam.
Nevim, no, pouzit kruhove rozlozeni uhlu a pridat tam procentualni posun pro zvetseni a zuzeni. Asi ziskany jako tangenta. A pouzit to jen v pripade licheho poctu nebo poctu nedelitelneho 4.