Dík a paralelné porty by nejako nešli?
Příspěvky odeslané z IP adresy 147.232.42.–
Ahoj,
mam jeden malý problém, takže ja v C++ nerobím som Javista ale potrebujem si napísať v C++ funkciu ktorá mi na daný port vyšle signál. Ja si tú funkciu do Javy voperujem, len s tým adresovaním portov mám problém. Tak či by mi niekto neporadil alebo neposlal link.
Metóda append by vyzerala asi takto:
Vytvoríš pole, ktoré má políčok pole1 + pole2, teda:
char[] pole = new char[pole1.length + pole2.length]
Teraz buď metódou System.arraycopy skopíruj tie dve polia do jedného veľkého, alebo prejdi v cykle polia a prvky vkladaj po jednom:
for(int i = 0; i<pole1.length; i++) {
pole[i] = pole1[i];
}
for(int i = 0; i<pole2.length; i++) {
pole[i + pole1.length - 1] = pole2[i]; // -1 lebo polia sa indexuju od nuly
}
Ak sa majú prvky striedať tak to spravíš jedným cyklom:
for(int i = 0; i<pole1.length; i++) {
pole[i*2] = pole1[i]; // Kazdy parny index
pole[i*2 + 1] = pole2[i]; // Kazdy neparny index
}
Vypis v metode print je ti dufam jasny.
Metoda find:
for(int i = 0; i<str.length(); i++) {
if(str.charAt(i) == znak1) return true;
}
return false;
Možno tam sú nejaké chyby, sorry píšem narýchlo ale podstata tam je.
JTextArea area = new JTextArea(...);
area.append("\nHello, World!");
A uložiť ako JAR sa nedá. To musíš mať projekt hotový a zkomprimovať všetky zdroje do JAR archívu:
jar cvf Program.jar *.java - skomprimuje všetky súbory .java do archívu.
JTextField je jednoriadkové pole. Na viac riadkov ti treba JTextArea.
Trochu z cesty. Ty si Lukfi zo Sigil fóra?
Ale k veci. Java2D je jednoduchšie na programovanie ale zato ide pomalšie ako v OpenGL. Java2D má veľkú nevýhodu lebo pod Windowsami využíva DirectX a nie OGL. Okrem toho sa hardwarovo renderujú len základné čiary, text a myslím aj farby. Doporučujem si prečítať knihu Killer Game Programming in Java aj keď tá je hlavne o J3D.
A vôbec nechápem čo myslíš tým
.klikatelné ovládání
Akože zistiť kliknutie myši na súradnie x, y. Zistiť čo za objekt to vlastne je, a adekvátne reagovať, alebo čo? :smile11:
Veď to predsa vôbec nie je zložité. Sú na to dva spôsoby: pomalý AWT event model alebo rýchly polo-dokončený JInput.
To hej, ale tie tutorialy sú napísané nezrozumiteľne a obsahujú veľa chýb.
Môžeš použiť príznak:
while(!stop) {
...
}
public void stop() { stop = true; }