Anonymní profil Tomas_Dejmek – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Tomas_Dejmek – Programujte.comAnonymní profil Tomas_Dejmek – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 85.160.82.–

Tomas_Dejmek
C / C++ › Hry
17. 12. 2007   #58835

*odkazy // to se mi pomátla klávesnice, já psal tvrdý :D

Tomas_Dejmek
C / C++ › Hry
17. 12. 2007   #58833

Je spousta možností jak se k tomu dostat, já jsem na to šel přez Win32 API ačkoli by někdo mohl řikat že jenom v tom proboha ne, mohl bych řikat že DirectX se k Wín32 API hodí víc. Win32API se otiž musí umět používat, což je jeden velký problém několika programátorů. A ve Win32 API je si člověk jistější, pokud se v něm orientuje.

http://www.ceske-hry.cz/ komunita herních vývojářů v Česku

Doporučim ti literaturu:
http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/programovani/naucte-se-programovat-pocitacove-hry-za-24-hodin/
Naučte se programovat hry za 24 hodin
Poprvý mě název odradil, než jsem zjistil že se tak jmenuje kůli tomu že obsahuje 24kapitol a celou jsem si jí přečetl. Dozví se v ní člověk jak efektivně programovat hry, nádherně je tam popsaný herní engine a snad každý pochopí jeho dominantní část hry. Kniha se zajímá o 2D hry včetně animované grafiky, od uživatele, zvukových efektů, umělé inteligence,... Zkrátka to co jsem v našel bylo k nezaplacení a určitě ti jí doporučuji. Je tam taky ukázáno jak efektivně a přehledně se dá programovat ve Win32.

http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/grafika/programujeme-grafiku-v-microsoft-direct3d/
Programujteme v Microsoft Direct3D
Na knihu jsem buhužel neslyšel žádnou moc dobrou hlášku, zabývá se 3D grafikou a bere jí z pomala, to co vytvoříš na konci je docela ubobý na velikost knihy, ale zase to pochopí snad každý a ten co se chce nechta česky uvěst to může mít jak takový základ do DX. Osobně jsem se DX rači učil z knihy Introdustion to 3D Game programming with DirectX od Franka d. Luny

http://www.grada.cz/katalog/seznam/vyvoj-her-v-jazyku-java/
Vývoj her v jazyce Java
Stojí ted pouze 99kč a má asi 700stran, ještě jsem jí nečetl ale chystám se na to. Tato kniha se zajímá o ruzné 3D algoritmy použitelné ve hrách a to že ji v Javě vůbec nevadí protože algoritmy se člověk jednou naučí a pak je ppoužívá ve všech jazykách.

TUTORIALY:
luki.webzdarma.cz serialy o 3D enginu a jazyku C pro začátečníky (C, Win32, DirectX, OpenGL a metematika )
http://www.freegame.cz/in.php?idr=27&action=clanky seraly o vývoji her ve Win32 a DX
www.gamedev.net skoro všechno
www.gamasutra.com taky skoro všechno
http://www.root.cz/clanky/sdl-hry-nejen-pro-linux-1/ sdl
. . . je jich hodně, ale než bych si spoměl...

PS: Pokud už umíš C++ a chceš se naučit dělat hry, můžeš jít skusit pracovat k nám na freeware hře. ww.bwb.prografika.com/

Erik: ten oficialní web SDL, tam jsou myslim nějaký odkazi na celkem dost informací.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý