Zdravím,
nepřebývá vám někomu náhodou kniha Myslíme v C++ 1.díl od Bruce Eckela (nakl. Grada)?
Hodila by se mi.
Příspěvky odeslané z IP adresy 62.240.178.–
Zajímavé jakými různými způsoby se dají vyjádřit čísla :smile5: Ale bylo to moc krátké.
Edit: pawlik nám nějak zmodral :smile5:
Edit2: Nebo jsem měl jenom vidiny?
Edit3: Wth? Dyť je to pokaždý jinak...
Edit4: Jahá, to bude určitě v php, chytré :smile2: :smile5:
#include <iostream>
int main() //Další možnost
{
float cislo = 0;
cout << "Zadej cislo:"
cin >> cislo;
cislo = (int)cislo; //Odstranění desetinných míst.
cislo *= 0.1f; //Posunutí čísel o jedno místo doprava,
// tím posuneme jednotky na 1. desetinné místo
cislo -= (int)cislo; //Odečte čísla před desetinnou čárkou
cislo *= 10; //Posuneme jednotky zpět
cout << cislo; //A máme výsledek.
return 0; //Jak jednoduché
}
Včera mi to moc nemyslelo... kocovina...
To by mě zajímalo, proč to nechceš dělat dělením, resp. pomocí operátoru modulo. Samozřejmě musíš float explicitně převést na int.
int jednotky = (int)cislo % 10;
bool parne = (int)cislo % 2;
Řekl bych, že se to ani nijak jinak zjistit nedá a pokud na to existuje nějaká funkce, tak dělá to co jsem tady teď napsal.Nedávno jsem se začal zajímat o lockpicking a chtěl jsem si vyrobit planžety, jenže bydlím v bytě, ve sklepě nic není a garáž nemáme, takže schází dílna. Hledal jsem doma něco z čeho bych mohl vyrobit pick a našel jsem pinzetu na jumpery k základní desce DFI Lan Party.
Zajímali by mě nějaké typy jak z tohoto kousku kovu vyrobit funkční planžetu pro lockpicking, mé možnosti jsou omezené.
Zde je foto části pinzety.
To settik : JJ, je to lehke.... Holt, rokdy plynou.... :-D
Já se nedostal přes tu ženskou s vlajkou, souměrnost ani symetrii mi to nebere :-)
EDIT: Tak jsem to nakonec zvládl, teď ten chlápek s kytarou, ale to asi nebude problém, kdyžtak napíšu kamošovi co zná celou historii rocku :)
ad 1) Já LINQ to XML použil! :smile4: :smile5: Ale nějak jsem to zapoměl odevzdat, respektive nešlo mi propojit objekt se snippetem k GUI (furt padlo Visual Studio), tak jsem se na to vykašlal.
ad 2) No nedivil bych se, kdyby si někteří mysleli, že duplicitní soubor je soubor se stejným názvem.
ad 3) To jako použili přímo ten kód bez jakýchkoliv větších úprav? No fuj!
O této soutěži jsem se dozvěděl na konci prázdnin na nejmenovaném e-zinu, všechno jsem si pročetl, znělo to dobře, tak proč se nezapojit? To jsem taky udělal.
V prvním kole jsem zvolil lehkou úlohu, což byla osudová chyba. Sice tam nebyla potřeba alogritmizace, ale neustále jsem se hádal s Designerem Visual Studia, až jsem se na to vykvákl, sem tam jsem pomohl plasmovi (on dělalou těžkou).
V druhém kole jsem si vzal těžkou - Parsovač matematických výrazů, připadalo mi to jednodušší než gameska. Tato úloha se zcela zakládá na dobré algoritmizaci. Myslím, že vytváření takové aplikace se složitým algoritmem je mnohem zábavnější, než přetahování komponent z toolboxu. Ovšem vývoj této aplikace mi taky dělal potíže, naštěstí mi dělal spolužák beta testy. Metodu na výpočet jsem přepsal aspoň třikrát :-), ale dnes, o šesti hodinách ráno, jsem to konečně vyřešil.
CElkově mám z .NET Challenge dobrý pocit, člověk se naučí mnoho nového a ukazuje co vše se dá s .NET udělat.
A vás se ptám... Přihlásili jste se do .NET Challenge? Jaké děláte úlohy?
Managed DirectX, který popisuje kniha Programujeme hry v jazyce C# je v dnešní době nepoužíváný, PROTOŽE EXISTUJE NÁSTUPCE: XNA
Pravda, českých knih moc není (ale anglických je dost, třeba od Wrox), ale zkus třeba můj tutoriál tady na programujte.com nebo tutoriál na VB.NET (ten jde hned na 3D, to se ti určitě bude líbit...)
Jak se tak koukám, tak každý tvůj topic ňjáká šílenost.
ad 1.
This is related to the representation of a floating point value. #DEN represents a denormalized value. The following MSDN pages have more information:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/c707ct0t.aspx
Here is a list of format specifiers for the watch window:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/85084kd6.aspx
Walden
Využívají se, když je postup pomocí safe kódu zbytečně zdlouhavý. Např. když chcete editovat bitmapu, tak můžete použít metody GetPixel() a SetPixel(), ale to je pomalý způsob. Můžeš však napsat unsafe kód, kde vytvoříš ukazatel na první pixel bitmapy a posouváš se inkrementací adresy na další pixely.
Žádná. Stačí spustit tohle:
start /w pkgmgr /iu:IIS-WebServerRole;IIS-WebServer;IIS-CommonHttpFeatures;IIS-StaticContent;IIS-DefaultDocument;IIS-DirectoryBrowsing;IIS-HttpErrors;IIS-HttpRedirect;IIS-ApplicationDevelopment;IIS-ASPNET;IIS-NetFxExtensibility;IIS-ASP;IIS-CGI;IIS-ISAPIExtensions;IIS-ISAPIFilter;IIS-ServerSideIncludes;IIS-HealthAndDiagnostics;IIS-HttpLogging;IIS-LoggingLibraries;IIS-RequestMonitor;IIS-HttpTracing;IIS-CustomLogging;IIS-Security;IIS-BasicAuthentication;IIS-URLAuthorization;IIS-RequestFiltering;IIS-IPSecurity;IIS-Performance;IIS-HttpCompressionStatic;IIS-HttpCompressionDynamic;IIS-WebServerManagementTools;IIS-ManagementConsole;IIS-ManagementScriptingTools;IIS-ManagementService;IIS-IIS6ManagementCompatibility;IIS-Metabase;IIS-WMICompatibility;IIS-LegacyScripts;IIS-LegacySnapIn;WAS-WindowsActivationService;WAS-ProcessModel;WAS-NetFxEnvironment;WAS-ConfigurationAPI
1) Na tomto fóru je vymoženost v podobě tlačítka s textem Edit.
2) Další výstižný název topicu. Ještě, že nejsem moderátor...
3) Kdyby to byla nějaká "zákeřná" chybová hláška.... ale tohle? Řešení je napsané přímo v té chybě... a taky tu je google.
Takže... buď includni stdafx.h a rebuildni. Nebo smaž stdafx.h a rebuildni. Nebo to celé smaž a vytvoř nový projekt, ale tenokrát prázdný (Empty project).