CommanderZ: K tomu kodu, sice jsem ho zase tak uplně dopodrobna nebral, ale vyjádřím se.
Je z toho vidět že o programování her nemáš skoro páru, je to taková domácká hra na koleni bez enginu, ale umíš si růzdný věci vyřešit a vymyslet sám, takže se to i ve finále je docela slušný. Je to psaný v C a to tomu stácí na přehlednosti, kdyby jsi o psal OOP, vytvořil si objekty rozdělil si soubory, tak bys okamžitě poznal rozdíl. A měl by jsi ještě větší chuť dodělávat detaily.
Takle ve funkcích se taky dá psát ale musíš si to trochu rozvrnout. Třeba main dát do headeru na začátku by mohly bejt prototypy třeba start, cycle a end, v main použitej start pak while co by opakovalo cycle a end. Tam bys vymyslel něco co by ukončilo main (může to bejt jedna funkce). A v source kodu bys tyto funkce vyplnil podle svýho, a ty ostatní bys hodli zvláš do nějakýho jinýho kodu, nebo je rozpackoval.
Jako hra, jako hra to vůbec neni špatné. AI nepatří žádné postavě, ale čáře čili se nedá říct že je tupá, ta čára se chová docela klamavě a do tý hry asi opravdu sedne. pak je dobré že se čáry časem mažou a neni to pak jak jak vomalovánky.
Příspěvky odeslané z IP adresy 85.160.109.–
Tomas_Dejmek