No, fakt nevim, nekde jsem to ale cajznul z webu ani jsem se o copyright nezajimal, fakt si nevzpominam odkud to je... :(
Příspěvky odeslané z IP adresy 82.114.199.–
...no asi ani nevis, ale kdyby nahodou...
ok :)
clovece ten image kvetin by se mi hodil do reklamniho banneru, je to nejak copyrightovane?!
tak ten tvuj kod funguje! to FlyingObject jsem nahradil f-ci, ktera proste nahodne rozpohybuje ty tiles, vysledek treba tady :)
http://img258.imageshack.us/img258/9093/screenshot1sq9.gif
(vlevo origos, vpravo "poletujici" tiles)
Tak dik moc!!
Tohle jde, jeste jsem to nezkousel v praxi, ale existuji treba open-source 3D enginy pro flash
http://osflash.org/projects
(hledej treba text 3D a 2-3 veci tam najdes)
Ten link co sem davas asi nepotrebuje celou 3D enginu, musel bys ale pomerne ovladat 3D matematiku a naprogramovat objekty jako: Camera, Mesh, Face, Edge, Material, Triangle a/nebo Quad, Vertex, Vector3, Vector2, Matrix4, Quaternion...
hybanim mysi nebo ovladacima prvkama pohybujes orientaci a pozici kamery (=quaternion, vector3) v 3D prostoru a na zaklade nastaveni kamery pocitas pozice 3D bodů (vertex) na obrazovce (tzv. 3D->2D projekce, k tomu pouzivas matrix4 kalkulace). Taky potrebujes algoritmus na tzv. namapovani fotografie (=bitmapa nebo-li textura nebo-li material) na transformovany 3D trojuhelnik nebo i ctyruhelnik (=face).
Mesh je komplexni texturovany 3D objekt, sklada se z faces (= 3D trojuhelniky nebo ctyruhelniky), face se sklada z edges (= hrany face) a vertices (= koncove body kazde edge), vertex se sklada z informace o 3d pozici (vector3) a materialu v danem bode (vector2 tj. x a y urcujici koordinaty bitmapy aneb. ktery pixel bitmapy bude v danem bode zobrazeny) (+pripadne dalsi info jako treba normalovy vektor3 pokud bys chtel texturu osvetlovat zdrojem svetla...aj)
delam chytryho i kdyz tomu zas tak nerozumim, ale chtels zhruba vedet jak je to narocne, treba ti to da lepsi predstavu, nemozne to rozhodne neni, ovsem pochopitelne zalezi na schopnostech programatora ;)
Ahoj, tvuj dotaz me prvne inspiroval a mezitim jsem to i vyresil, jestli jsem to dobre pochopil, tak tohle by ti melo vyresit rozbiti bitmapy. Se samotnym efektem slozeni do celku si musis poradit, ale mas k dispozici rozbitou bitmapu podle mrizky do mensich movie clips, ktere muzes animovat treba v MovieClip.onEnterFrame (ci onClipEvent(enterFrame) {})
http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=15&catid=288&threadid=1333893&enterthread=y
Zkus se podivat na tridu BitmapData, hlavne asi f-ce loadBitmap() a copyPixels()
Kazdopadne by to melo byt "http" a ne "htpp" ;)
Jestli je to ale preklep jen tady, tak me dal nic nenapada. Podobny problem kdosi resil v nasledujicim odkazu, ale moc tomu bohuzel nerozumim
http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=15&catid=304&threadid=1330775&enterthread=y
A muzes sem poslat ten kousek kodu, ktery otevira novy link?
Nejsem zrovna expert na AS, ale pouzivam pro takove buttony tohle:
on(release) {
getURL("http://programujte.com", "_self");
}
zatim to vzdycky fungovalo ;)
Ahoj,
mam bitmapu a potreboval bych ji v ActionScriptu rozbit do nekolika bitmap podle mrizky a vytvorit tak nekolik movie clips, dale animovatelnych pomoci AS2.0.
Pro lepsi predstavu, chci vytvorit efekt: poletujici casti bitmapy se slozi do celku.
Nemam moc tucha jak na to, diky!