ještě se chci zeptat jak se by se tam dal dát zvuk třeba když kliknu na button tak abych něco uslyšel
Příspěvky odeslané z IP adresy 62.240.183.–
Tak jsem tu zas a potřebuju radu k me mini kalkulačce já tuším že tam bude úplně nesmyslná chyba ale poradtě paru se s tím už asi 10 hodiny a nevim co s tím
# -*- coding: utf-8 -*-
from Tkinter import *
root = Tk()
def krat ():
Kra = int(cisloKrat.get())
Kraa = int(cisloKratDve.get() )
kratVysl.insert(0, kr)
def delit ():
Del = int(cisloDelit.get())
Dell = int(cisloDelitDve.get())
delitVysl.insert(0, Del / Del)
def plus ():
Plu = int(cisloPlus.get())
Pluu = int(cisloPlusDve.get())
plusVysl.insert(0, Plu + Pluu)
def minus ():
Min = int(cisloMinus.get())
Minn = int(cisloMinusDve.get())
minusVysl.insert(0, Min - Minn)
cisloKrat = Entry(width = 20)
cisloKrat.grid(row = 0, column = 0)
cisloDelit = Entry(width = 20)
cisloKrat.grid(row = 1, column = 0)
cisloPlus = Entry (width = 20)
cisloPlus.grid(row = 2, column = 0)
cisloMinus = Entry ( width = 20)
cisloMinus.grid(row = 3, column = 0)
krat = Label (root, text = "*")
krat.grid(row = 0, column = 1)
delit = Label (root, text = "/")
delit.grid(row = 1, column = 1)
plus = Label (root, text = "+")
plus.grid( row = 2, column = 1)
minus = Label (root, text = "-")
minus.grid(row = 3, column = 1)
cisloKratDve = Entry(width = 20)
cisloKratDve.grid(row = 0, column = 2)
cisloDelitDve = Entry(width = 20)
cisloDelitDve.grid(row = 1, column = 2)
cisloPlusDve = Entry(width = 20)
cisloPlusDve.grid(row = 2, column = 2)
cisloMinusDve = Entry(width = 20)
cisloMinusDve.grid(row = 3, column = 2)
kratVysl = Entry(width = 50)
kratVysl.grid(row = 0, column = 4)
delitVysl = Entry (width = 50)
delitVysl.grid (row = 1, column = 4)
plusVysl = Entry(width = 50)
plusVysl.grid (row = 2, column = 4)
minusVysl = Entry (width = 50)
minusVysl.grid(row = 3, column = 4)
TkratVysl = Button (root, text = "=", command = krat)
TkratVysl.grid(row = 0, column = 3)
TdelitVysl = Button (root, text = "=", command = delit)
TdelitVysl.grid (row = 1, column = 3)
TplusVysl = Button(root, text = "=", command = plus)
TplusVysl.grid(row = 2, column = 3)
TminusVysl = Button(root, text = "=", command = minus)
TminusVysl.grid (row = 3, column = 3)
mainloop()
Nechce mi to počítat a záhadně mi zmizel jeden Entry prosím poraďte
Děkuji
Mám tu dotaz k Checkbuttonu:
# -*- coding: utf-8 -*-
from Tkinter import*
root = Tk ()
exp = IntVar()
w = Label (root, text = "text")
w.pack()
def klik_a ():
print "ahoj"
def klik_b ():
print "zdar"
print "caw"
a = Checkbutton (root, text = "rozum", variable = exp, command = klik_a)
a.pack()
b = Checkbutton (root, text = "zlato", variable = exp, command = klik_b)
b.pack()
mainloop()
error to nepíše akorát když tam mam ty dva chceckbuttony pod sebou a když zmacknu jeden z nich oznaci se oba. Ttiskne to spravne ale tiskne to ikdyž to odznačim. poradtě mi.
děkuji
stahnul jsme si verzi co napsal polarski a pise to eroror:
Traceback (most recent call last):
File "C:\Program Files\python\hra.py", line 2, in <module>
import pygame, sys
ImportError: No module named pygame
a nevim nejspis bude chybu určitě u mě mam python 2.5 a nevim ejstli by k tomu vadil pygame verze 1.7 poradte pls rad bych s zahral a poučil
chtěl bych se otázat nevim jestli je to v tutoriálu nako jsme to tam neanšel nebo jsem nehledal pořádně ale chtěl bych vědět jak mam dat funkci aby program hledal i mezi rozmezím :
import random
cislo=random.randint(1,10)
print 'Myslím si cislo, uhodni jake'
Volba = raw_input('Jake cislo si myslim?: ')
if Volba==cislo:
print "Uhodl jsi"
elif Volba>cislo:
print "Je to malo"
elif Volba>cislo:
print "Je to moc"
Tohle je jednoduchy ale když napíšu číslo větší nežli deset 'je to malo' poradte děkuji
nevím jak na tohle to píše to error k tomu uzivatel = radek...
co tam mam přepsat??
# -*- coding: utf-8 -*-
from Tkinter import *
hlavni = Tk()
hlavni.option_add('*Font', 'Arial 9')
def radek(rodic, text, width = 10):
stitek=Label(rodic, text=text).pack(side=LEFT)
vstup=Entry(rodic, width = 10)
vstup.pack(side=LEFT)
return vstup
def tiskni():
print uzivatel.get()
print heslo.get()
uzivatel=radek(hlavni, u"Uzivatelske jmeno: ")
heslo=radek(hlavni, u"Heslo: ", show="*")
Button(hlavni, text=u"precti", width=10, command=tiskni).pack()
mainloop()
děkuji mnohokrát
už to mám omlouvam se za spamovani ale po experimentex to mam :
from Tkinter import *
root = Tk()
pole = Entry(root)
pole.pack(fill = BOTH)
tlac = Frame(root)
tlac.pack(fill = BOTH)
def text():
pole.insert(END, "ahoj lidicky,")
OK = Button (tlac, text = '1', command = text)
OK.pack(fill = BOTH)
def start ():
pole.delete(0, END)
Storno = Button (tlac, text = '2', command = start)
Storno.pack(side = RIGHT)
root.mainloop()
omlouvam se :smile1:
jo to chápu ted bych prosil kam to vlozit jestli myslite takhle :
from Tkinter import *
root = Tk()
pole = Entry(root)
pole.pack(fill = BOTH)
tlac = Frame(root)
tlac.pack(fill = BOTH)
def text():
pole.insert(END, "Ahoj lidicky.")
OK = Button (tlac, text = '1', command = text)
OK.pack(fill = BOTH)
def text2 ():
pole.delete(start,end)
Storno = Button (tlac, text = '2', command = text2)
Storno.pack(side = RIGHT)
root.mainloop()
jestli ne tak pls opravte me to kdyz zmacknu Storno pise error
předem zase děkuji za vaši trpělivost a vysvětlení
Jo a není nutný ale chci se zeptat jakej je kod na to ze napříkald neco napíšu do Entry a pak zmacknu talc. 'Storno' a zadaný text se to vymaže
Děkuji za odpověd
Děkuju ;)
Jak mam udělat aby kdyz zmacknu tlacitko 'OK' tak aby se v Entry ukazal text ??
muze to byt takhle?
from Tkinter import *
root = Tk()
vstup = Entry (root)
vstup.pack()
OK = Button (root, text = 'OK')
OK.pack(side = LEFT)
tlac = Frame(root)
tlac.pack(fill = BOTH)
def text():
print u"ahoj'"
OK = Button (tlac, text = 'OK', command = text.write(vstup))
root.mainloop()
pise to error prosim opravte mi to.
Děkuji
Editoval Blujacker: Přidáno do tagu code.
nepochopil jsem 12 lekcičku prosím konkretne vas o pomoc : Když zmačknu např. : 'OK' tak aby se neco stalo tak jak bych ot měl udělat ve 12. lek. mi to nějako nešlo .
Děkuji za odpověd