Koho bi to viac zauimalo radim si kuknut tuto prezentaciu pozor je to CZ: http://maxcon.maxarea.com/2008/zaznam/quadro.html
Příspěvky odeslané z IP adresy 217.119.114.–
To Anonymní uživatel : No tie grafiky máju 4 jadra takže dokážu zobraziť viac polygonou naras ale tie obyčajne hracke grafiky su výkone len v jednom jadre a v shadroch a inich pridávnich veciach určene len na hranie, osobne radim ked len začinaš a začnas z 2D grafikou tak ti postaci aj nejaka lacna hracska grafika a ked budes robit 3D tam ti treba skvor CPU len ked budeš robit profesionalne a robyt zložite sceni a vyvoj hier alebo vo photoshope budeš robyt velkoformatove záberi určene a bilbordy alebo take veci tak tam ti bude treba tu nVidia Quadro inak netreba je to drahá zaležitosť.
Rad by som sa pridal ovladam 3ds max, photoshop a mam vela napadou. kebi nieco moj kontakt 365-100-221
To 3DiDo : Jasne velmi vtipne. Normalne som sa zlakol ze to mysliš vazne. :smile6: :smile6: :smile2:
no mne to take robilo nekedi ale ja som mal tak zasvineni PC ze strach tak skus preinstalovat system alebo nahodit na XP SP2 alebo zvečit RAM a pri najhorsiom stiahni si inu instalaciu 3DS max ale možu to delat take ovladače a zle nastaveni system.
No ja mam asi tyden stari PC
intel 9300 quad 2.5GHz,45nm,1333FPS
RAM: DDR2 4096 MB 1150 MHz, 2xdualchang
Grafika: gigabyte Geforce 9800gx2, 1GB
HDD: 500GB
+ Mala elektraren zo 700W
Sem asi blazen ale dal som zan cca 50 000 SK je to asi 40 000 CZ
Ja sa hry nehrám ale tvorim sem totis grafik :-D
To Hornster : No tu knihu si kupil moj bratranec a možem povedať že je pekne spracovaná ale viac som sa naučil sam ako ta kniha mi dala a pri nej uš treba mat aspoň zakladne pojmi v 3ds max lebo oni to tam pišu skvor teoreticky ako prakticky proste rata ju stim že viete kde čo sa nachadza.
To Ohm : Inak možno čo sa tika modelovania a prostredia je blender lepši ale ako render uň ho za moc nestoji.
Preto veľmi záleží na tom čomu sa chce venovať v grafike či tvorbe hier alebo animaciji alebo len čisto tvorbe real scen.A inak kazdi racej hovori cinema preto lebo ma aj češtinu a to robi program jednoduchý.
Pre mňa je jednička 3D studio max ale na modelovanie sa mi naj páči silo 2.0 a keď môžem povedať čo nenávidím tak je to Zbrush pre svoju jednoduchosť a nepresnosť modelu. A tu dám svoj osobní rebríček obľúbenosti soft.
1. 3D studio max
2. Maja
3. cinema 4D
4. blender
5. lightwav
6. silo 2.0
7. poser
8. Rihno
*
*
*
*
*
99.zbrush
Verím tomu že večinu z vás sa nebude páčiť to že som dal zbrush na posledne miesto ale ja sa račej pohrajem z modelom po vertexe ako hrube modelovanie, doslova ako s plastelínou a s toho by som nemal taky pocit zadosťučinenia ako z iným 3D soft.
Ono ja by som ti urcite najprv odporucil Cecko ako proceduralny jazyk a az neskor prejst na objektove programovanie ala C++, JAVA, C# alebo ineco ine...
Velmi kvalitna je kniha Pavel Herout - Ucebnice jazyka C
Taktiez najdes par fakt kvalitnych serialov na nete, dokonca v ceskom alebo slovenskom jazyku...
A inak jasne ze to ma zmysel, cecko nikdy nebude out, uz len preto ze je to priamo kompilovany jazyk a nie interpretovany, taze je nenahraditelny kde je potrebna rychlost C++ detto, napr ovladace, hry atd...
Taktiez si musis uvedomit ze v dnesnej dobe je velmi vela veci napisanych v cecku, ale ono ich bude treba aj do buducnosti udrziavat...
Zdravim,
mal som spravit taky program pre linux, len akosi mi nejde a ja neviem prist preco...
Konkretne problem je u funkcii execve a sice pri predavani parametrov potomkovi, nevedeli by ste mi niekto pomoct?
tu su zdrojaky...
potomok.c kompilovany ako potomok :
#include <stdio.h>
#include <unistd.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
int main(int argc, char *argv[])
{
char *buffer;
int file_pipe,
velkost;
file_pipe = atoi(argv[1]);
velkost = atoi(argv[2]);
buffer = (char *) malloc(velkost * sizeof(char));
read(file_pipe, buffer, velkost);
printf("Vypis pipe: %s\n", buffer);
return 0;
}
no a rodic.c kompilovany ako rodic (aj ked na tom nezalezi...)
#include <stdio.h>
#include <unistd.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
int main(void)
{
int pid;
int file_pipes[2];
char *pole[2];
char text[] = "hello world!";
pole[0] = (char *) malloc(10 * sizeof(char));
pole[1] = (char *) malloc(10 * sizeof(char));
pipe(file_pipes);
sprintf(pole[0], "%d", file_pipes[0]);
printf("%s", pole[0]);
sprintf(pole[1], "%d", strlen(text));
pid=fork();
switch(pid)
{
case -1:
perror("Nepodarilo sa vytvorit potomka.");
break;
case 0:
execve("potomok", pole, NULL);
break;
case 1:
write(file_pipes[1], text, strlen(text));
printf("Ja som rodic...");
wait(NULL);
break;
}
free((void *) pole[0]);
free((void *) pole[1]);
return 0;
}
Inak este taka vec, samozrejme to ide aj tak ako si ty chcel, lenze mas tam jeden dost podstatny nedostatok...
A sice ze tam predsa musis predat deskriptor suboru, resp. rury do potomka ale ty mu nic neposles a definujes si tam ine pole, ktore ma nahodne hodnoty... Takze to takto isto nepojde...
Dalsia vec je ze ked uz okopirovavas cely zdrojak z cvik, tak sa nad nic aspon zamysli - premennu data vobec nevyuzijes a aj dalsia vec ze pochybujem ci vobec vies na co je funkcia memset, lebo tam aj tak nema ziaden zmysel ju pisat... Dlasia vec ze rodic ma do rury zapisat text...
int ***alokuj(int riadky, int hlbka, int stlpce)
{
int ***p, i, j;
p = (int ***) malloc(riadky * sizeof(int **));
for(i=0; i<riadky; i++){
p[i] = (int **) malloc(stlpce * sizeof(int *));
for (j=0; j<stlpce; j++){
p[i][j] = (int *) malloc(hlbka * sizeof(int));
}
}
return p;
}
ma to byt takto, a bude to pole p[riadky][stlpce][hlbka], cize nie ako si to zrejme myslel...Zdravim studenta Technickej univerzity...
Inak v zadani nebolo ze musis spustat potomka ako samostatny program, takze to tak nepis a pojde ti to...
Mne to ide tak...