Ja nejaku tu matiku viem z knih o programovani hier. Ale vy ste ma nepochopili mne treba 2D kolíziu. Na 3D to prerobím jednoducho - využívam vlastný engin niečo na štýl build enignu.
Viem určiť kolíziu s horizontálnou alebo vertikálnou stenou, ale potrebujem určiť kolíziu s ľubovoľnou. Takže to vysvetlím trochu obšírnejšie:
Máme čiaru, ktorej poznáme súradnice dvoch bodov. Tá predstavuje stenu. Máme kruh, ktorý predstavuje bounding box hráča. Na scénu sa dívam zhora. Poôvodne som plánoval kolíziu zistiť takto: Určíme uhol ktorý stena zviera z horizontálnou čiarou. Všetky súradnice bodov rotujeme o ten uhol v opačnom smere. Zistíme kolíziu kruhu s touto novou horizontálnou čiarou. Tento priesečník potom rotujeme o spomínaný uhol, čím dostaneme priesečník v pôvodných súradniciach. Toto všetko urobiť viem.
Má to ale dve nevýhody: Pomalosť a nepresnosť. Tak by som potreboval presnejší a rýchlejší spôsob.
Příspěvky odeslané z IP adresy 85.237.23.–
Dead Boss